//

iphone 4 SFR!!

iphone 4 SFR!! discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Jep, net een mailtje gehad van Delocker dat het langer gaat duren, ze hebben een enorme backlog kortom opnieuw langer wachten....



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Unlock
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 05-04-11, 12:44
Caspar10 Caspar10 is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2010
Locatie: Tilburg
Berichten: 30
Standaard

Jep, net een mailtje gehad van Delocker dat het langer gaat duren, ze hebben een enorme backlog kortom opnieuw langer wachten.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 05-04-11, 18:19
Jewcookie Jewcookie is offline
• iOS 6.1
• 6.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 93
Standaard

Dat mailtje heb ik inderdaad ook gehad. Balen zeg.. Maar goed,er zit nix anders op dan wachten ben ik bang.
  #23  
Oud 05-04-11, 22:50
VChrisNL VChrisNL is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: zierikzee
Berichten: 90
Standaard

Heb eenzelfde bericht gehad van mobilephoneunlockers.com. Maar deze zou er in 'the next few days' moeten zijn. Zondag dit bericht gehad.
  #24  
Oud 08-04-11, 12:30
Danielk Danielk is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 28
Standaard

Ik heb inmiddels bericht van Delocker.com dat mijn unlock verwerkt is. Eindelijk!

Alleen, hoe fix ik dat nou? Mijn telefoon was unlocked met Ultrasn0w op 4.2.1. Op zich kan ik updaten naar 4.3.1, dan gaat iTunes wenen dat de simkaart niet wordt ondersteund en vervolgens kijken of de telefoon unlocked is. Maar...als dat dan niet blijkt te werken heb ik een telefoon met een updated baseband en kan ik niet terug naar de oude situatie.
Kan ik hem gewoon met de oude situatie aan iTunes laten hangen en roept hij dan vanzelf een keer dat de simlock weg is?
  #25  
Oud 08-04-11, 12:32
Jewcookie Jewcookie is offline
• iOS 6.1
• 6.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 93
Standaard

Ik heb ook net bericht gekregen van DeLocker! Wat ik heb gedaan is het toestel hersteld met 4.1 via TinyUmbrella.

Hij hangt nu aan itunes te wachten op de unlock.. Ben benieuwd.
  #26  
Oud 08-04-11, 12:35
Danielk Danielk is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 28
Standaard

Ik heb nu Ultrasn0w verwijderd en de telefoon opnieuw opgestart, krijg nu in iTunes inderdaad de bekende melding 'simkaart wordt niet ondersteund'.
Now we wait
  #27  
Oud 08-04-11, 12:37
Jewcookie Jewcookie is offline
• iOS 6.1
• 6.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 93
Standaard

Mijn toestel ligt al zolang in de kast dat ik al helemaal gewend ben aan mijn Nokia 6300...

  #28  
Oud 08-04-11, 12:47
Jewcookie Jewcookie is offline
• iOS 6.1
• 6.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 93
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Danielk Bekijk bericht
Ik heb nu Ultrasn0w verwijderd en de telefoon opnieuw opgestart, krijg nu in iTunes inderdaad de bekende melding 'simkaart wordt niet ondersteund'.
Now we wait
Doet die van jou het al? Ik heb mijne net losgekoppeld en opnieuw aangesloten. 2x. Nog steeds locked.
  #29  
Oud 08-04-11, 12:54
Sektorios Sektorios is offline
Banned
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 114
Standaard

Ik heb ook een mailtje gekregen dat de unlock van mijn collega klaar is. Ik kan me wel herinneren dat toen maanden geleden mijn unlock van delocker gereed was ik mijn iPhone moest herstellen naar de nieuwste iOS...
  #30  
Oud 08-04-11, 12:58
Jewcookie Jewcookie is offline
• iOS 6.1
• 6.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 93
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sektorios Bekijk bericht
Ik heb ook een mailtje gekregen dat de unlock van mijn collega klaar is. Ik kan me wel herinneren dat toen maanden geleden mijn unlock van delocker gereed was ik mijn iPhone moest herstellen naar de nieuwste iOS...
Het is lastig the updaten als je in het activatie venster zit. Dan kun je hem niet eens "officeel" updaten.
  #31  
Oud 08-04-11, 13:00
Danielk Danielk is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 28
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jewcookie Bekijk bericht
Doet die van jou het al? Ik heb mijne net losgekoppeld en opnieuw aangesloten. 2x. Nog steeds locked.
Hier ook nog niks...bij mijn enige eerdere ervaring (unlock Tmobile) was het vrijwel instant maar ik heb ook voldoende verhalen gehoord waarbij het best lang kon duren. We wachten af, kan altijd ultrasn0w nog terugzetten als het me te lang duurt.
  #32  
Oud 08-04-11, 13:02
Jewcookie Jewcookie is offline
• iOS 6.1
• 6.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 93
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Danielk Bekijk bericht
Hier ook nog niks...bij mijn enige eerdere ervaring (unlock Tmobile) was het vrijwel instant maar ik heb ook voldoende verhalen gehoord waarbij het best lang kon duren. We wachten af, kan altijd ultrasn0w nog terugzetten als het me te lang duurt.
Klopt, mijn 3G was ook T-Mobile locked en dat ging bij mij ook instant. Helaas kan ik niet terug met UltraSn0w. Je kan hem trouwnes wel updaten naar 4.3.1 als je ozket naat updates via iTunes. Weet alleen nog niet of ik dat zo ga doen.
  #33  
Oud 08-04-11, 13:26
Jewcookie Jewcookie is offline
• iOS 6.1
• 6.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 93
Standaard

Ben inmiddels een uur verder. nog steeds nix.
  #34  
Oud 08-04-11, 13:37
Danielk Danielk is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 28
Standaard

Hier ook niet. Ik heb DeLocker maar gemailed en zet nu ultrasn0w ff terug, ik kijk later nog wel een keer.
  #35  
Oud 08-04-11, 14:07
Jewcookie Jewcookie is offline
• iOS 6.1
• 6.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 93
Standaard

Heb DeLocker ook een mail gestuurd. Nog steeds geen unlock hier.
  #36  
Oud 08-04-11, 16:46
Jewcookie Jewcookie is offline
• iOS 6.1
• 6.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 93
Standaard

Hallo,

U heeft vandaag van ons het bericht ontvangen dat uw SFR France unlock gereed is. Nu is echter gebleken dat bij een aantal klanten de unlock niet juist door is gevoerd.

We hebben onze leverancier gevraagd dit uit te zoeken. Zodra wij hier een reactie op hebben ontvangen, brengen wij u hiervan op de hoogte.
_____________________________________________________

... damn, nog langer wachten!
  #37  
Oud 08-04-11, 17:12
tetck6 tetck6 is offline
• iOS 3.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2011
Berichten: 16
Standaard

Zijn er ook mensen waarbij de SFR Iphone 4 Unlock via delocker.nl goed is gegaan?
Heb tot nu toe nog niemand gehoord bij wie het wel gelukt is.
  #38  
Oud 08-04-11, 18:09
VChrisNL VChrisNL is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: zierikzee
Berichten: 90
Standaard

Ik heb hem maanden geleden bij mobilephoneunlockers.com aangevraagd en nog niets gekregen. Werd al boos dat jullie hem eerder zouden krijgen . Within a few days, zeiden ze afgelopen zondag. SFR is langzaam!
  #39  
Oud 08-04-11, 19:49
Danielk Danielk is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 28
Standaard

Noem me pessimistisch maar ik verwacht over een paar dagen een mailtje dat het helaas niet mogelijk is SFR unlocks door te voeren en dat we ons geld terugkrijgen. 't is echt de provider from hell :X
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 4: unlock SFR France Brauntje Unlock 216 14-10-11 17:10
iPhone 3GS: Iphone 3Gs Uit Frankrijk (SFR) Activeren!? HOE ? Baksteen88 Unlock 47 01-11-10 23:56

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:46.