iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Unlock (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f66/unlock/)
-   -   iPhone 4: iphone 4 SFR!! (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f66/unlock/87638-iphone-4-sfr.html)

halil66 27-03-11 01:43

iphone 4 SFR!!
 
Hallo

ik heb terug gekeken op oude forums maar laatste bericht zie ik hierover in december

is het al bekend wanneer de unlock voor iphone 4 France SFR provider uitkomt??

wie weet er meer over

ik hoor het graag

groetjes

iNemesis 27-03-11 01:53

als er een unlock komt datn is het voor alle providers, heeft niets met een provider te maken. Maar bij de unlockers lukt SFR ook al niet. probeer eens themobileunlockers.
Ze vragen wel een dik bedragje voor..

als dat lukt laat me ook weten :)

halil66 27-03-11 01:59

ik wacht al zo lang boeit me niet voor hoeveel ze het doen als ze het maar doen dus ik ga het proberen als het ze lukt, en dan laat ik jou ook weten bedankt voor je bericht

VChrisNL 27-03-11 22:26

Je hebt geluk, ze zijn sinds kort weer begonnen met unlocken van SFR. De service heeft een heletijd stil gestaan.

halil66 27-03-11 22:35

oww okee dan dankjewel, alleen je kan zeker niet met ideal betalen???

VChrisNL 27-03-11 22:37

Nee het is allemaal via PayPal. Tenminste, ik ken nu alleen nog mobilephoneunlockers.com, volgens mij zijn er geen nederlandse unlockers meer actief.

halil66 27-03-11 22:45

owww dat is wel jammer, heb je misschien een enig tip hoe ik het anders kan oplossen want ik heb helemaal geen creditcard of die maestro ofzo hoe kan ik dat oplossen??

yasinsta 27-03-11 23:34

Je koppelt gewoon je bankrekening aan paypal. Je hoeft helemaal geen credit card.

VChrisNL 27-03-11 23:55

Precies, kan via je bankrekening. Het is wel een langdurig proces, maar als je het eenmaal hebt opgesteld en je eerst geld is overgemaakt werkt het wel goed. Even goed lezen op de paypal site :). Succes.

Sektorios 28-03-11 01:25

Er zijn wel degelijk Nederlandse unlockers actief. Imeiunlock.nl en delocker.nl bv. Maar of ze ideal accepteren weet ik niet, zou je ff moeten kijken.

Feit is dat je idd ook gewoon je bankrekening kunt koppelen aan paypal. Is sowieso wel handig om te hebben zo'n paypal accountje.

VChrisNL 28-03-11 01:53

Excuses, dacht dat delocker engels was. Bij delocker kun je vooraf geld overschrijven. Imeiunlock heeft geen SFR in het assortiment.

EDIT: Delocker biedt nu ook geen SFR meer aan door de overflow aan aanvragen ;).

Jewcookie 28-03-11 11:14

DeLocker biedt inmiddels weer SFR aan. Heb Vrijdag betaald en wacht op me unlock!

VChrisNL 28-03-11 21:35

Dus niet, ze boden hem even aan...


Vanwege de gigantische hoeveelheid aanvragen voor SFR France hebben we deze dienst tijdelijk op on hold gezet. We zullen deze dienst weer beschikbaar stellen zodra alle lopende verzoeken afgehandeld zijn. Onze excuses voor het ongemak en houd onze website in de gaten voor updates!

iNemesis 29-03-11 13:18

ik ga ook een SFR unlcok aanvragen via mobileunlcokers. Even paypalletje maken ik drop de ervaringen als het allemaal lukt. Ze zijn wel snel met beantwoorden van mailtjes dat wel.
De unlock vragen ze 140 dollar voor via paypal. omgerekend ongeveer 103 euro, duur spul maar heb het voor over.

VChrisNL 03-04-11 21:04

Zag dat de site van Mobileunlockers ook was vernieuwd en ze de codes binnen 1-7 dagen binnen hebben en doorgevoerd. Dat is niet verkeerd.

Jewcookie 03-04-11 22:12

Wacht nu vanaf vorige week vrijdag maar nog niets vernomen van mijn unlock bij DeLocker. Er stond 3 tot 9 dagen dus wacht het morgen nog even af. Hij mag vijn mij nu wel komen want mijn iPhone ligt al veels te lang in de kast!

iNemesis 04-04-11 13:00

ja ja vandaag doe ik de mijne via mobileunlockers ! ik laat jullie weten hoe het via hun gaat! gaat een smak geld kosten :(! maar what the hell.....dan heb ik in ieder geval een iphone in plaats van een dure ipod :(!

Caspar10 04-04-11 18:13

ik heb hem vorige week zondag aangevraagd bij delocker, maar ook nog niks gehoord. Die 6-10 werkdagen gaat hem niet worden ben ik bang.

Sektorios 04-04-11 23:00

Same here. Ook nog aan het wachten op de SFR unlock bij DeLocker. Iemand nieuws over of het gelukt is bij een andere unlocker?

tetck6 05-04-11 12:17

Nee, hier nog geen nieuws. Ook zondag een SFR unlock voor m'n Iphone4 aangevraagd en daarna niks meer vernomen van delocker.nl


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:28.