//

HELP aub, na unlock geen service?

HELP aub, na unlock geen service? discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi! Heb een at&t iPhone 4 uit de VS en heb (met behulp van sn0wbreeze ) er een custom iOS 4.2.1 firmware op gezet en ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Unlock
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 30-03-11, 12:24
Janx Janx is offline
• iOS 5.0 Beta
• 5.0 Beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 3
Question HELP aub, na unlock geen service?

Hoi!

Heb een at&t iPhone 4 uit de VS en heb (met behulp van sn0wbreeze) er een custom iOS 4.2.1 firmware op gezet en de BB 01.59.00 behouden. Nadien heb ik er via Cydia ultrasn0w 1.2 op geinstalleerd om hem te unlocken.

Maar ofwel zegt hij "geen service" ofwel als hij toch een provider weergeeft en zogezegd signaal heeft (http://dl.dropbox.com/u/5551/Twitter/iPhonescreen.jpg) dan nog lukt bellen of sms'en niet.. (ook met andere simkaarten)
Raar want er staat dat ultrasn0w de BB ondersteund.

Kan er mij pleeease iemand uit de nood helpen? Weet er iemand wat er gaande is? Thx

Laatst gewijzigd door Janx; 31-03-11 om 11:08.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 08-04-11, 17:09
Timmy89 Timmy89 is offline
• iOS 6.1
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2010
Locatie: België, Limburg
Berichten: 143
Stuur een bericht via MSN naar Timmy89
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Janx Bekijk bericht
Hoi!

Heb een at&t iPhone 4 uit de VS en heb (met behulp van sn0wbreeze) er een custom iOS 4.2.1 firmware op gezet en de BB 01.59.00 behouden. Nadien heb ik er via Cydia ultrasn0w 1.2 op geinstalleerd om hem te unlocken.

Maar ofwel zegt hij "geen service" ofwel als hij toch een provider weergeeft en zogezegd signaal heeft (http://dl.dropbox.com/u/5551/Twitter/iPhonescreen.jpg) dan nog lukt bellen of sms'en niet.. (ook met andere simkaarten)
Raar want er staat dat ultrasn0w de BB ondersteund.

Kan er mij pleeease iemand uit de nood helpen? Weet er iemand wat er gaande is? Thx
Laat redsnow nog eens cydia installeren en kijk dan eens ik had dit ook toen ik met snowbreeze 2.5 mijn 4.3.1 en unlock deed
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
HELP aub, na unlock geen service? Janx Jailbreak 4 30-03-11 13:11
Na de unlock via itunes, No Service, Geen bereik! 4.2.1 ebeng Odido (T-Mobile) 1 26-01-11 00:53
iPhone 4: Unlock 01.59.00 regelmatig geen service rushhour Unlock 3 08-11-10 18:53
iPhone 4: Help...Na Unlock met Ultrasn0w fouten als 'geen service' 'geen simkaart' T-mobile freediver007 Unlock 9 17-08-10 19:27
iPhone: Geen service en netwerklijst na jailbreak en unlock! Geen Jailbreak 1 26-03-10 07:54

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:30.