iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Unlock (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f66/unlock/)
-   -   Iphone update naar 4.3.1 en 06.15.00 (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f66/unlock/88347-iphone-update-naar-4-3-1-06-15-00-a.html)

milan13 05-04-11 08:58

ik heb mn 3Gs trouwens simlockvrij gemaakt, nadat bekend werd dat t-mobile niet meer t alleenrecht had op de iPhones.. Dus neem aan dat ik geen Ultrasn0w nodig heb.. Hoop ik iig..
Heb voor t simlockvrij maken t-mobile gebeld, dus is ie volgens mij officieel simlockvrij..
Nog wel ff een vraagje,mss heb ik er ergens overheen gelezen, maar mn 3Gs is gejailbreaked op t moment, kan ik m dan zonder problemen opnieuw met PwnageTool op iOS 4.3.1 jailbreaken? Zonder dat t een baksteen wordt, ---->http://forum.iculture.nl/f28/iphone/...ckd-topic.html

libbes 05-04-11 09:05

dit is een duitse iphone kan het dan ook?

XIII 05-04-11 09:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door libbes (Bericht 660042)
dit is een duitse iphone kan het dan ook?

Nee, dan kan het niet.

milan13 05-04-11 09:25

Das een goeie, dat weet ik niet..

iScorpio 05-04-11 09:29

//Topics samengevoegd

iNemesis 05-04-11 13:22

Laat het een keer duidelijk zijn de ipad baseband 6.15 hoeft niet altijd GPS problemen te krijgen. Ik heb stuk of 10 gedaan, waar van 8 perfect werken zonder problemen. Dus statistisch gezien 20% levert een GPS probleem op. Als je niet anders kan...zou ik gewoon erop knallen, want nieuwe unlocks van hogere basebands zijn niet in aantocht!

slokker 05-04-11 14:09

ik heb een 3GS 6.8GB 4.3.1 (8G4) Model MC640LL FW 05.16.02 afkomstig uit USA van AT&T als vondeling tot mij genomen ;)
zelf niks aan gewijzigd qua updates (FW) maar wel de recente jailbreak succesvol uitgevoerd, grote dank Stefan Esser (@i0n1c on twitter), en bij mij werkt GPS uitstekend... ik kan er alleen niet mee bellen omdat mijn SIM niet geacepteerd word :( geduld is een schone zaak dus wachten op de juiste unlock!

libbes 05-04-11 14:35

@ slokker , baseband upgraden naar 06.15 zou misschien uitkomst bieden denk ik...

alleen tis ma net of je dat wilt

Dinkey 05-04-11 14:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door iNemesis (Bericht 659668)
ik zou gewoon gaan naar 6.15. Die unlock komt maar niet. Je hebt kans dat GPS niet meer lekker werkt ja. Of je moet echt lang wachten...

Dank voor je reacties!!
Lukte aanvankelijk niet omdat ik een "oudere" versie an Redsn0w gebruikte die alleen 4.2.1 accepteerde. Ik las op het net dat ik dan moest downgraden naar 4.2.1 maar van het toesten (van mijn vrouw) was niets eerder bewaard.
Nu is de baseband upgrade 06.15.00 inmidels gelukt met Redsn0w 0.9.6rc9.
Alleen nog even wachten tot ie ge-unlocked kan worden met ultrasn0w

machoman94 05-04-11 15:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door milan13 (Bericht 660035)
Je kan je iPhone tegenwoordig toch gewoon officieel bij je provider simlockvrij laten maken? heb ik laatst ook gedaan met mn 3Gs ,had een T-Mobile simlock,maar toen bekend werd dat T-Mobile niet meer t alleenrecht op de iPhones had kon je m simlockvrij laten maken(en nu nog) en sowieso gratis als je iPhones(abo) ouder is dan een jaar, maar dat was volgens mij altijd al..

als je een t mobile iphone hebt dan wel ja, niet als je een at&t locked iphone hebt

XIII 05-04-11 16:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door machoman94 (Bericht 660284)
als je een t mobile iphone hebt dan wel ja, niet als je een at&t locked iphone hebt

En nog preciezer: een iPhone met een simlock van T-Mobile Nederland (dus niet van T-Mobile Duitsland etc.).

milan13 06-04-11 11:32

Ik wil t wel gaan proberen om m te jailbreaken met PwnageTool maar lijkt wel of mijn iPhone tethered simlockvrij is hahaha... De ene x heb ik gewoon vol bereik met Vodafone en de andere x moet ik m eerst weer aan iTunes hangen voordat ie mn simkaart herkent en aangezien Ultrasn0w er nog niet is, wil ik niet met een iPod ipv een iPhone zitten.. Ben een beetje aan t twijfelen of ik t zal doen... Zo heel veel nieuwe dingen zitten er toch niet in iOS 4.3.1?

slokker 06-04-11 11:43

als ik alle berichten een beetje volg heeft iedereen toch wel dezelfde problemen op diverse forums, met als meest gehoorde oplossing updaten naar 06.15, of gewoon netjes wachten op de komende unlock van redsn0w... allemaal duidelijk zover! Jailbreak is goed gegaan en ik wacht dan ook netjes af.

Maar toch de vraag voor mijzelf, mijn bb 05.16.02 kom ik niet tegen in alle verhalen... is deze dan zo raar? of zijn er meerdere berichten over bekend? Just curious ;)

XIII 06-04-11 12:14

05.16.02 is relatief nieuw (4.2.1), maar er geldt vast hetzelfde voor als 05.14 en 05.15: (nog) niet te unlocken...

Berendonline 08-04-11 20:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door milan13 (Bericht 660694)
Ik wil t wel gaan proberen om m te jailbreaken met PwnageTool maar lijkt wel of mijn iPhone tethered simlockvrij is hahaha... De ene x heb ik gewoon vol bereik met Vodafone en de andere x moet ik m eerst weer aan iTunes hangen voordat ie mn simkaart herkent en aangezien Ultrasn0w er nog niet is, wil ik niet met een iPod ipv een iPhone zitten.. Ben een beetje aan t twijfelen of ik t zal doen... Zo heel veel nieuwe dingen zitten er toch niet in iOS 4.3.1?

Dit probleem heb ik ook met het toestel van mijn Vriendin. Iphone 3gs 16 GB SW:4.2.1 BB:04.26.08. Nadat ik ultrasn0w geinstalleerd heb en de telefoon opstart duurt het erg lang tot er verbinding is met vodafone en zie je het bereik terug lopen naar 1 streepje tot geen bereik. Soms moet je het toestel 3 keer opnieuw opstarten om verbinding te krijgen. Gelukkig heb ik wel een oplossing gevonden en dat is de 3g verbinding uitschakelen. Dan heeft het toestel wel vol bereik en blijft het ook werken. Ik vraag me af waar dit aanligt. Telefoon, software versie in combinatie BB 04.26.08 of ultrasn0w. Ik wacht nog even met de updaten. Ik hoop dat er snel een update van Ultrasn0w komt voor de nieuwste BB zodat ik het toestel geheel kan updaten.

milan13 13-04-11 20:14

Heb t uiteindelijk nog niet gedaan.. wel met mn iPad maar ik vind iOS 4.3.1 niet echt soepel werken..


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:09.