//

Unlock Iphone 3 gs 32 GB

Unlock Iphone 3 gs 32 GB discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoe werkt een Imei unlock ? En wanneer heb je toegang tot de z.g. database. En wie heeft toegang tot de database. En welke hacker ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Unlock
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 13-04-11, 13:40
Franetti Franetti is offline
• iOS 4.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2011
Berichten: 10
Standaard

Hoe werkt een Imei unlock ? En wanneer heb je toegang tot de z.g. database. En wie heeft toegang tot de database. En welke hacker programma's worden er gebruikt.
Kan de Iphoneclub een IMei unlocker plaatsen als tegenwicht tegen al de rommel die er op het net rondzwerft.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 13-04-11, 13:47
Nisei Nisei is offline
• iOS 4.3.2
• 4.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2011
Berichten: 42
Standaard

Alleen de providers hebben toegang tot de database. Zij kunnen een IMEI nummer vrijgeven zodat iTunes ook andere simkaarten accepteert.
Bedrijven die op deze manier unlocks aanbieden hebben connecties bij de providers die dit stiekem doen. Er wordt dus helemaal geen hack software gebruikt omdat het nummer op de officële manier ge-unlocked wordt.
Daarom moet een unlock dienst die dit aanbiedt ook altijd de originele provider weten. Anders weten ze nl niet met wie ze contact op moeten nemen.
  #23  
Oud 13-04-11, 13:57
iNemesis iNemesis is offline
• iOS 8.1.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2011
Locatie: Den Haag
Berichten: 1.127
Standaard

Inderdaad voor de provider check vragen ze ook behoorlijk wat geld ja. Ik heb via mijn kanalen verschillende forum leden gratis geholpen aan een provider check!
@Franetti, neem anders contact met Jampie ( ook lid van dit forum, had ook een Movistar gelockte iphone en heeft het via mobilephoneunlockers succesvol geunlockt en volgens mij binnen een weekje was het geregeld.
__________________
Revenge of the nerd..
  #24  
Oud 14-04-11, 07:27
Franetti Franetti is offline
• iOS 4.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2011
Berichten: 10
Standaard

Het is me gelukt bij Movistar in Spanje. Met een handvol Spaans, een keteltje steenkolen Engels en een halfuur aan de telefoon hangen kreeg ik
gisteren na synchronisatie de verlossende boodschap: gefeliciteerd, Uw Iphone is unlocked. Het was wel een rijstebrijberg waar je je doorheen moest worstelen, maar alleen het resultaat telt.

Ik dank jullie hartelijk voor je opmerkingen en het meedenken, het heeft veel geld bespaard als ik alle verhalen hoor. Slechts 2 euro aan telefoonkosten en een stuk of vier mailtjes.

Met vriendelijke groet,

Giovanni
  #25  
Oud 14-04-11, 08:49
Typ 81's schermafbeelding
Typ 81 Typ 81 is offline
• iOS 6.1.2
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 348
Standaard

Nou dat heb je mooi geregeld, leuk dat ze er aan mee hebben gewerkt!
__________________

  #26  
Oud 14-04-11, 13:06
iNemesis iNemesis is offline
• iOS 8.1.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2011
Locatie: Den Haag
Berichten: 1.127
Standaard

Zooo ! dat heb je mooi geregeld. haha heerlijk die beeldspraak (keteltje steenkolen engels...). Zo zie je maar....Beetje durf en volhoudenheid kom je ook ver !
Gefeliciteerd....met je geunlockte iphone!!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:17.