iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Unlock (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f66/unlock/)
-   -   iPhone 4: Officiele unlock aanvragen. Welke site is het beste? (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f66/unlock/89308-officiele-unlock-aanvragen-welke-site-beste.html)

7donjuan7 16-04-11 10:39

Officiele unlock aanvragen. Welke site is het beste?
 
Hallo allemaal,

Ik zou graag mijn iPhone 4 willen officieel unlocken via een site, maar weet niet goed welke het meest te vertrouwen is.
Je heb dan sites zoals rebelsimcard.com , imeiunlock.nl , mobilephoneunlockers.com en vele anderen. Op ebay zijn er ook zo'n dingen beschikbaar.
Als iemand ervaring heeft met deze sites gelieve iets te laten weten.
(ik weet het, er was al eens zo'n topic gestart maar daar stond er niks duidelijk op .... :/ )

dank u wel !!

VChrisNL 16-04-11 18:38

Ik heb het zelf bij mobilephoneunlockers.com laten doen. Enorm goede service, mailen gemiddeld binnen het kwartier terug en zijn goedkoop.

7donjuan7 17-04-11 12:30

Jah ik heb al veel gehoord over die site. Ik zal eens de instructies bekijken :)

iPhoony 18-04-11 11:30

Ik heb het op delocker.nl laten doen. Naar tevredenheid.

Ik denk dat de twee bekendste op dit moment mobilephoneunlockers en delocker zijn. Daar is dan sinds kort die superpaddy bij gekomen. Hij biedt volgens mij alleen een unlock aan voor alle providers voor 175 dollar. Terwijl delocker en mobilephoneunlockers ook voor andere providers veel goedkopere unlocks aanbiedt.

Rebelsim is geen officiële factory unlock methode dus die hoort als je het mij vraagt in een andere categorie.

silverjax 18-04-11 12:56

Ik heb mijn i4 geunlocked bij superpaddy, super goeie service en als je doordeweeks unlock vraagt is het de volgende dag klaar! (heb voor mijn unlock 15u gewacht)

7donjuan7 18-04-11 13:06

Bedank allemaal! Ik ben de sites die jullie hebben aanteraden goed aan het bekijken en hopelijk heb ik binnenkort een simlockvrije iphone!! :)

gizmo436 18-04-11 14:52

Nee he...... eindelijk de stap genomen bij Superpaddy gister krijgen we nu dit te zien :

@SuperPaddyNL All iPhone Unlocks are on a delay. All Pending Orders will be refunded in full tomorrow if they are not completed.

@#$%$#$&%&^$*&&%*&#^%@$%% !!!!!!

Hopen dat het toch nog xtje goed gaat komen wacht al vanaf november 2010 !!

greetz

Giz

remonoosterik 18-04-11 18:17

een koper op ebay

officeel unlock van apple

60euro

IPhone 4 Unlock Vodafone UK ** Incl: v4.2.1 + New v 4.3 - eBay (item 270734431684 end time Apr-21-11 11:02:04 PDT)

7donjuan7 18-04-11 18:29

Ik had dus een iphone gekocht die gelocked was op at&t. Op eender welke site is die op zn minst 120 euro wat ik veel te veel vind voor een unlock terwijl er sommige zoals O2 of vodafone of 3 voor rond de 60 euro worden verkocht. Ik wil liever blijve wachten op unlock in plaats van een unlock te kopen. Wat denke jullie? Grtz

Guest-20180925190238 18-04-11 19:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door 7donjuan7 (Bericht 665596)
Ik wil liever blijve wachten op unlock in plaats van een unlock te kopen. Wat denke jullie? Grtz

Tja, dan moet je dat doen. Veel geduld hebben is een heel mooie zaak. Succes gewenst met het wachten ;)

iNemesis 21-04-11 18:03

denk als je een unlock kan kopen zou ik het doen. De unlock ...zit er denk er niet meer in!
Misschien als we een keertje bij iphone 6 zitten :)!


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:21.