//

blackra1n jailbreak werkt maar half, dus niet, wie helpt mij?

blackra1n jailbreak werkt maar half, dus niet, wie helpt mij? discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) ik heb tot nog toe probleemloos gebruik gemaakt van blackra1n als ik mijn iphone 3gs wilde jailbreaken. Dat lukte overigens eerst zowel via mijn windows ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Unlock
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 27-04-11, 17:19
fritsiefrits fritsiefrits is offline
• iOS 3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2011
Berichten: 2
Exclamation blackra1n jailbreak werkt maar half, dus niet, wie helpt mij?

ik heb tot nog toe probleemloos gebruik gemaakt van blackra1n als ik mijn iphone 3gs wilde jailbreaken. Dat lukte overigens eerst zowel via mijn windows pc als op mijn imac, maar de laatste tijd alleen nog maar op mijn imac.
nu werkt het ook niet meer op mijn imac, in die zin dat mijn pc nog wel reageert wanneer ik mijn Imac aansluit op de Iphone, en ik via het venstertje 'make it rain' de jailbreak wil starten. Mijn Iphone geeft dan ook nog wel het beeld van de jongen met krullend haar, maar daar blijft het dan bij. na een aantal minuten valt het beeld weer terug naar het usb-stekkertje met daarboven het itunes logo. Ik krijg mijn Iphone dus niet meer tot leven. Wie weet wat er moet gebeuren? Graag eenvoudige uitleg, want ik weet eigenlijk nog niet eens wat rebooten en dat soort zaken echt is....ik ben een echte analfabeet wat dat betreft.:-( Ik heb gehoord dat je tegenwoordig een jailbreak kunt doen die niet meer herhaald hoeft te worden als de accu van de Iphone leeg is. Graag een eenvoudige oplossing, bij voorbaat dank!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 27-04-11, 19:01
Datamonster Datamonster is offline
• iOS 14.2
• iPadOS 14.2
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: Regio Utrecht
Berichten: 223
Standaard

Meen je dat echt!! ben nog je steeds tethered Jealbroken?
Je kan tijden overstappen op een jealbreak zonder dat je PC nodig hebt
Kijk een onder het kopje Jealbreak hier op het forum en er gaat een wereld voor je open
__________________
Ipad4 32G 3G [/COLOR]7.0.3 JB Iphone 4S 64G White 7/0.3 iPhone 5s 32g Silver, iPad Mini 2 16g White,iPhone 6 Plus 64g Spacegrey, iPhone 6s Plus Rose Gold
  #3  
Oud 27-04-11, 19:40
fritsiefrits fritsiefrits is offline
• iOS 3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2011
Berichten: 2
Standaard

fijn dat je reageert, maar zou je ook kunnen zeggen wat ik concreet moet doen?
Want ik zie dat ik met spirit nog niks kan omdat mijn iphone nog niet toegankelijk is.
Ik zou dus even bij de hand genomen willen worden en van stap tot stap willen weten wat ik nu precies moet doen om mijn foontje weer normaal te kunnen gebruiken.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Wie helpt mij en werkt samen met mij mijn idee uit!! jmulder Ontwikkelen voor iOS 5 22-04-13 20:16
Wie helpt mij aan een kapotte iPhone? Bas de Jong iPhone algemeen 0 04-08-10 18:15
Wie helpt mij over de streep Xionax Koopinformatie Nederland 17 22-06-10 14:01
Baseband okay, maar OS wil niet booten. Wie helpt? Fresh iPhone algemeen 4 30-01-09 22:54
Wie helpt er mij unlocken? vanilla Archief 9 05-10-07 11:53

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:48.