unlocken uit frankrijk discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een iphone met simlock uit frankrijk een familielid heeft er een abbonnement genomen en ik mocht het toestel hebben Maar weet iemand hoe ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
unlocken uit frankrijk
Ik heb een iphone met simlock uit frankrijk
een familielid heeft er een abbonnement genomen en ik mocht het toestel hebben Maar weet iemand hoe ik deze simlockvrij kan maken? het is mn eerste iphone dus heb er geen ervaring of verstand van iemand die toevallig in de buurt van haarlem woont en het toestel simlockvrij kan maken? Laatst gewijzigd door tomatosoup; 28-04-11 om 13:44. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
hij is wel al geactiveerd
|
|
||||
|
||||
Welke baseband (modemfirmware) heb je?
|
|||
|
|||
modemfirmware 04.10.01
|
|
||||
|
||||
Die is (nog) niet te unlocken. Hier is een overzichtje: jailbreakmatrix.com | iPhone/iPod News/Apps/Games/Guides
|
|
|||
|
|||
Dus er is geen mogelijkheid om mn iphone in nederland te gebruiken?
enig idee wnr het mogelijk is? |
|
||||
|
||||
Deze vraag is al heel vaak voorbij gekomen. Zoek maar eens.
|
|
|||
|
|||
Je kan hem wel laten unlocken als hij met abo van Orange Frankrijk is gekocht.
Na 3 maanden kan dit zelfs gratis gebeuren als je het origineel telefoonnummer hebt waarmee hij gekocht is. Heb zelf een Orange gelockte maar heb spijtig genoeg niet het origineel telefoonnummer waar hij mee geregistreerd staat in hun database. Je kan ook een unlock kopen via Orange France. Alles is te vinden op hun website onder 'desimlockage' . Je moet wel wat Frans kunnen natuurlijk. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone 4 uit frankrijk met simlock | Mr_vidi | Koopinformatie Rest Europa | 11 | 16-08-10 14:33 |
iPhone 3Gs uit Frankrijk halen ? | Dimplex | Koopinformatie Rest Europa | 6 | 06-07-09 01:11 |
Ervaringen mbt Iphone 3g uit Frankrijk | drdegraaff | Koopinformatie Rest Europa | 0 | 11-06-09 23:40 |
iPhone uit Frankrijk, Duitsland, UK | lEl | Archief | 3 | 15-12-07 18:56 |
|
|