iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Unlock (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f66/unlock/)
-   -   iPhone 3G: geen service, heel slecht bereik, radeloos (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f66/unlock/91362-geen-service-heel-slecht-bereik-radeloos.html)

tommynr7 19-05-11 23:14

geen service, heel slecht bereik, radeloos
 
hallo,

ik heb een iphone 3G en had deze eerst op fw 4.2.1 met BB 6.15.00 perfect geunlockt, niks aan de hand. Nu had ik besloten om hem is opnieuw in te stellen, hij was traag geworden en ik wou deze keer ook homescreen wallpapers aanvinken tijdens de jailbreak, daarna geunlockt met ultrasn0w. Alles ging vlot, tot ik mijn simkaart erin stak, de ene keer zegt hij geen service, de andere keer heb ik maar 1 of 2 streepjes bij mijn netwerk, dan valt het weer weg, en zo de hele dag verder. Ik heb hem al verschillende keren hersteld, met alle mogelijke fw zoals 3.1.3, 4.1, 4.1.2. altyd krijg ik hem gejailbreakt, maar telkens als ik ultrasn0w installeer blijf ik steken op geen service of lage ontvangst. ook als ik de netwerkinstellingen herstel lost dit niks op, airplane mode aan/uit ook niet, 3g aan/uit ook nie. heb ultrasnow dus al verschillende keren geinstalleerd, ook via andere repo's, niks werkt, unlocken terwijl de simkaart erin zit, of net erna de sim erin steken, andere simkaart, heb echt alles geprobeerd. Weet iemand wat de oorzaak/oplossing kan zijn? Of zou het een hardware probleem kunnen zijn?

dank bij voorbaat!

iNemesis 20-05-11 01:51

hoe heb je gejailbreaked?? ik heb dit probleem gehad met redsn0w voor een 3GS. Daarna heb ik gejailbreaked met Sn0wbreeze en dat heeft het probleem voor mij opgelost....misschien moet jij dat ook eens proberen :)!

tommynr7 20-05-11 10:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door iNemesis (Bericht 675436)
hoe heb je gejailbreaked?? ik heb dit probleem gehad met redsn0w voor een 3GS. Daarna heb ik gejailbreaked met Sn0wbreeze en dat heeft het probleem voor mij opgelost....misschien moet jij dat ook eens proberen :)!

okay, ga dit zeker eens proberen! jailbreak inderdaad met redsnow

iWiefring 20-05-11 10:49

Welke redsn0w heb je gebruikt, je kan namelijk altijd proberen een nieuwere eroverheen te zetten en "Install Cydia" uit te vinken. En dan kijken of je probleem opgelost is.

flashingst 20-05-11 14:55

Dat is (uit mijn ervaring altijd zo als je m net hebt hersteld en met ultrasn0w unlockt...) Dan moet je even 3g en mobiele netwerk uitzetten, na een tijdje weer aan en dan moet ie t doen

tommynr7 27-05-11 18:20

snowbreeze geprobeerd, mobiel netwerk geprobeert, niks werkt :( net nieuwe antenne erin gezet, werkt ook niet :(

tommynr7 31-05-11 19:37

hallo,

ik heb een iphone 3G en had deze eerst op fw 4.2.1 met BB 6.15.00 perfect geunlockt, niks aan de hand. Nu had ik besloten om hem is opnieuw in te stellen, hij was traag geworden en ik wou deze keer ook homescreen wallpapers aanvinken tijdens de jailbreak, daarna geunlockt met ultrasn0w. Alles ging vlot, tot ik mijn simkaart erin stak, de ene keer zegt hij geen service, de andere keer heb ik maar 1 of 2 streepjes bij mijn netwerk, dan valt het weer weg, en zo de hele dag verder. Ik heb hem al verschillende keren hersteld, met alle mogelijke fw zoals 3.1.3, 4.1, 4.1.2. altyd krijg ik hem gejailbreakt, maar telkens als ik ultrasn0w installeer blijf ik steken op geen service of lage ontvangst. ook als ik de netwerkinstellingen herstel lost dit niks op, airplane mode aan/uit ook niet, 3g aan/uit ook nie. heb ultrasnow dus al verschillende keren geinstalleerd, ook via andere repo's, niks werkt, unlocken terwijl de simkaart erin zit, of net erna de sim erin steken, andere simkaart, heb echt alles geprobeerd. Weet iemand wat de oorzaak/oplossing kan zijn? Of zou het een hardware probleem kunnen zijn?

snowbreeze geprobeerd, mobiel netwerk proberen uit/aan, niks werkt

dank bij voorbaat!

Alfaten 01-06-11 15:05

Ik heb er de laatste tijd ook zo'n last van.

Slecht bereik, geen netwerk enz enz.
Soms als ik hem weer aan/uit zet is hij een uurtje goed en valt weer terug.

Ik heb er nooit problemen mee gehad.
Ik heb 06.15.00 versie 4.2.1 er op staan.

Ik ga snowbreeze eens proberen vanavond, ik hoop dat het helpt. Het is buitengewoon irritant!

anders ga ik deze zeker volgen tot een andere/betere oplossing.

Flipke1405 01-07-11 12:04

Hey,

Ik heb dus het zelfde probleem als de rest hier van jullie
Als ik de iphone 4 jailbrake(zowel redsnow en snowbrees)jailbrake lukt perfect,cydia staat er op!Maar totaal geen ontvangst meer met mijn provider
Weet er iemand moeten we wachten op een nieuwe jailbrake of zo,want het rare is niet idereen heeft dit probleem
Sommige mensen jailbraken gewoon en merken niks van deze probs

grtz,Flip

Flipke1405 01-07-11 20:26

check deze post
http://forum.iculture.nl/f14/jailbre...jailbrake.html


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:52.