//

Geen toegang meer tot menu

Geen toegang meer tot menu discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Goedemorgen, Ik heb een tijd geleden een unlock aangevraagd bij delocker.nl. Het betreft hier een unlock voor het SFR netwerk. Op een gegeven moment hebben ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Unlock
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 26-05-11, 09:46
Caspar10 Caspar10 is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2010
Locatie: Tilburg
Berichten: 30
Standaard Geen toegang meer tot menu

Goedemorgen,

Ik heb een tijd geleden een unlock aangevraagd bij delocker.nl. Het betreft hier een unlock voor het SFR netwerk. Op een gegeven moment hebben zij mij via de mail laten weten dat mijn unlock was doorgevoerd en om het te laten werken moest ik updaten na de nieuwste firmware enzovoort. Dit heb ik dan ook gedaan, maar een paar dagen geleden hebben ze laten weten dat de leverancier onbetrouwbaar is en dat het niet gelukt is. Nu heb ik dus een probleem, ik kan mijn telefoon niet meer fatsoenlijk gebruiken. Als ik hem aan zet krijg ik een scherm met een icoontje van itunes en dat ik moet connecten. Ik kan heel het menu van mijn telefoon niet meer in. Kan ik dit op een of andere manier weer fixen?

Alvast bedankt.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 26-05-11, 09:55
agbulut agbulut is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2011
Berichten: 33
Standaard

hallo. Ik had ook een unlock aangevraagd via delocker. Ik kreeg toen een berichtje dat het was gelukt en dat ik mijn telefoon moest aansluiten op de pc. Hier kwam ik echter niet uit. Ik heb mijn geld teruggekregen en zelf afgezocht hoe ik dit anders kon oplossen. Ik heb via snowbreeze gejailbreakt en de optie hacktivate gekozen. Hierdoor kwam ik in mijn telefoon dus ik kon applicaties gebruiken enz. en op internet via Wi-Fi maar 3g werkte niet en ik kon ook niet bellen. Na dat ik had geunlockt kon ik weer bellen en gebeld worden en het 3g netwerk op
  #3  
Oud 26-05-11, 09:58
Caspar10 Caspar10 is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2010
Locatie: Tilburg
Berichten: 30
Standaard

Ok, maar hoe doe ik dit? Ik kan heel mijn telefoon niet meer in. Is het dan mogelijk om te jailbreaken via snowbreeze? Heb je hier wellicht wat meer info over? thx alvast!
  #4  
Oud 26-05-11, 10:31
agbulut agbulut is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2011
Berichten: 33
Standaard

je moet de goede versie van snowbreeze hebben ik had firmware 4.3.3 dus ik had dan de laatste versie van snowbreeze (2.7). voor 4.3.2 is snowbreeze 2.6. Dan moet je dus 4.3.2 of dus 4.3.3 downloaden en je moet de laatste versie van itunes hebben. in snowbreeze moet je dan simple mode en dan wordt er gevraagd of je de iphone wilt activeren. Hier kun je de 4.3.3 IPSW downloaden iH8sn0w.com | Jailbreak your iPod touches and iPhones
  #5  
Oud 26-05-11, 10:32
agbulut agbulut is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2011
Berichten: 33
Standaard

Via deze site had ik het gedaan >> Snowbreeze 2.7 to Jailbreak iOS 4.3.3 and iOS 4.2.8 Untethered [HowTo]. Gewoon de instructies volgen dan kom je er wel uit

Laatst gewijzigd door agbulut; 26-05-11 om 10:41.
  #6  
Oud 26-05-11, 10:54
Caspar10 Caspar10 is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2010
Locatie: Tilburg
Berichten: 30
Standaard

Ik verwacht dat de laatste bb en firmware geinstalleerd zijn op mijn iphone, vanwege het updaten, kan dit echter niet controleren. Dat Snowbreeze is echt volledig onduidelijke, ga het morgen maar eens in de praktijk proberen te brengen.
  #7  
Oud 26-05-11, 11:32
iNemesis iNemesis is offline
• iOS 8.1.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2011
Locatie: Den Haag
Berichten: 1.127
Standaard

Sn0wbreeze werkt perfect. Gewoon 4.3.3 downloaden even bakken met sn0wbreeze , met de optie ACTIVEREN! (krijg je van zelf te zien...) Daarna in Pwned mode zetten ( die optie krijg je ook van zelf door Sn0wbreeze) en dan SHIFT + Herstellen bij itunes, custom software kiezen en klaar is casper...
__________________
Revenge of the nerd..
  #8  
Oud 26-05-11, 11:37
Caspar10 Caspar10 is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2010
Locatie: Tilburg
Berichten: 30
Standaard

Ok, bedankt voor de informatie. Ik ga dit morgen gelijk even proberen
  #9  
Oud 27-05-11, 10:27
Caspar10 Caspar10 is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2010
Locatie: Tilburg
Berichten: 30
Standaard

Inmiddels is het gelukt om met sn0wbreeze weer in mijn menu te komen, mijn tel is weer geactiveerd. Is het nu nog nodig om redsn0w te installeren voor een eventuele unlock?
  #10  
Oud 27-05-11, 19:50
VChrisNL VChrisNL is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: zierikzee
Berichten: 90
Standaard

Hoef je nu nog niet te doen, de unlock voor jouw baseband is er toch nog niet. Als die nog komt (via redsn0w) moet je toch de nieuwste versie downloaden.
  #11  
Oud 29-05-11, 16:27
iNemesis iNemesis is offline
• iOS 8.1.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2011
Locatie: Den Haag
Berichten: 1.127
Standaard

unlock is er niet. imei unlock voor SFR is ook niet meer! dus je moet naar andere mogelijkheden zoeken.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphona aan, geen toegang tot webmail en outlook dutchronnie iPhone algemeen 0 03-02-11 11:08
Geen toegang meer tot root na nieuwe laptop happydaddy Desktop-applicaties 6 19-01-10 19:24
Windows: itunes8.1: kan geen toegang vinden tot netwerklocatie RobinDeleener iTunes 9 16-05-09 11:06
Geen toegang tot iPhone via iBrickr of iPhoneBrowser pdewildt Unlock [archief] 5 18-03-08 23:05

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:20.