//

Iphone 4 Geen officiele sim

Iphone 4 Geen officiele sim discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Owkey mensen ik heb hier een vraag. Ik heb ff rondgekeken of ik zag het niet goed of ik kon het niet vinden, maar heb ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Unlock
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 03-06-11, 20:50
Fordius Fordius is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 10
Standaard Iphone 4 Geen officiele sim

Owkey mensen ik heb hier een vraag.
Ik heb ff rondgekeken of ik zag het niet goed of ik kon het niet vinden, maar heb even een paar vraagjes.

Ik heb een Iphone 4 ( duitse van Eplus en zit een simlock op )

Nu is het probleem natuurlijk dat ik de officiele sim niet hebt aangezien de persoon van wie ik hem kocht het niet meer had of verloren was.
Nu zat er al een nieuwe firmware op helaas dus kan ik hem niet unlocken, maar mijn vraag is natuurlijk wat moet ik doen.

1. Ik heb herstel gedaan omdat er toch al nieuwe firmware en baseband op zat.

2. Nu krijg ik die Itunes met kabel ( dus moet ik activeren, maar heb ik geen officiele simkaart ) dus wat kan ik doen om het toch geactiveerd te krijgen of moet ik de officiele simkaart hebben ?

---
3. Als ik hem jailbreak zonder te activeren met officiele simkaart en er zou een unlock uitkomen zou ik dan een andere sim kunnen gebruiken met de unlock of moet ik hem echt geactiveerd hebben via mijn officiele simkaart?

Graag zou ik hierop antwoorden willen hebben.
Alvast bedankt, Fordius


P.S. heb nu net ff een micro sim van vodafone erin gedaan en met die sim was het voor het eerst dat de telefoonvroeg voor ontgrendelen, maar zodra ik ontgrendel doe krijg ik wel statusbar, maar verder laadt ie niet. ( dit is uiteraard zonder dat ik met die kaart geactiveerd heb of geprobeerd heb, maar probeerde het kaartje uit naar jailbreak is niet mijn sim dus kon niet proberen ermee te activeren. Maar vraag blijft nog natuurlijk is na het jailbreaken je telefoon al geactiveerd of moet ik het alsnog geactiveerd worden ?

Laatst gewijzigd door Fordius; 03-06-11 om 21:14. Reden: Extra Toevoeging
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 04-06-11, 16:24
iNemesis iNemesis is offline
• iOS 8.1.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2011
Locatie: Den Haag
Berichten: 1.127
Standaard

Meestal als je je iphone jailbreakt, wordt je iphone ook direct geactiveerd (hactivation). Ik zelf gedan met sn0wbreeze, werkt prima. Voor de unlock moet je natuurlijk andere manieren zoeken, want een softwarematige oplossing is er niet.
__________________
Revenge of the nerd..

Laatst gewijzigd door XIII; 04-06-11 om 16:36. Reden: Bericht verwijderd i.v.m. gewijzigd beleid. De Gevey-procedure is strafbaar en er mag niet naar worden verwezen.
  #3  
Oud 04-06-11, 19:03
Fordius Fordius is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 10
Standaard

Owkey mijne heb ik gejailbreaked dus is die eigenlijk dus geactiveerd?

Nu is mijn volgende vraag het volgende als ik andere simkaarten in me tel doe doet hij niks behalve wanneer ik een Vodafone simkaart in doe dan zegt hij dat ik het kan ontgrendelen en dan krijg ik een status bar en dat is het enige.

Kan het zijn dat ik hem moet activeren met vodafone kaart?
En als hij een simlock van een andere provider heeft zou hij dan ook ontgrendelen aangeven als ik een andere kaart dan die van de simlock erin doe?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone 3G (8gb) - geen netwerk meer na officiele unlock m190677s Unlock 4 10-08-10 08:23
iPhone 3G: 3.0 Unlock Raar No Service wel na officiele sim. joopieking Unlock 1 30-06-09 01:43
Officiele 3G verstuurd geen SMS paalpizzle iPhone algemeen 13 25-01-09 20:18

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 05:16.