//

T-mobile official unlock werkt niet?

T-mobile official unlock werkt niet? discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb sinds gister een iPhone 3GS gekocht, volgens de verkoper was ie simlockvrij en hij zat vast in de everlasting boot, dus uiteindelijk kunnen ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Unlock
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 10-06-11, 13:45
Drinkyoghurt Drinkyoghurt is offline
• iOS 6.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2008
Berichten: 160
Standaard T-mobile official unlock werkt niet?

Ik heb sinds gister een iPhone 3GS gekocht, volgens de verkoper was ie simlockvrij en hij zat vast in de everlasting boot, dus uiteindelijk kunnen restoren naar 4.3.3, alleen toen kreeg ik te zien dat de simkaart niet ondersteund was

Waarschijnlijk was de iPhone dus via een JB simlockvrij gemaakt, niet handig want nu zit ik met baseband 5.16.02 vast

Ik heb T-mobile even gebeld onder de naam van de oude eigenaar met het IMEI nummer maar ze wilden ook het T-mobile nummer van de abo weten? Ik had voorheen met m'n 3G dezelfde official unlock gedaan maar toen vroegen ze me alleen het IMEI nummer.

Is het op de een of andere manier toch nog mogelijk een officiele unlock te verkrijgen zonder het telefoonnummer van de oude abo te weten? Baseband 6.15.00 zie ik niet zo zitten aangezien de downgrade er nog niet is en GPS niet werkt.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 16-06-11, 17:30
Drinkyoghurt Drinkyoghurt is offline
• iOS 6.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2008
Berichten: 160
Standaard

Ok, dit zaakje heeft een rare wending gekregen.

Ik heb net even de oude eigenaar gebeld, die zei dat het bij hem niet T-mobile was, maar telfort, hij had de telefoon namelijk weer van iemand anders gekocht.

In cydia gekeken en alle SHSH blobs zijn er, dus hij is waarschijnlijk nooit orgineel simlockvrij geweest. Wat ik niet snap is waarom ie dan nog steeds niet simlockvrij wordt als ik 'm aan itunes aansluit, gezien t-mobile de enige carrier van iPhones was in 2008(telefoon komt volgens serialcode wel uit 2008 en nederland bij t-mobile vandaan).

Iemand nog tips om die verdomde simlock eraf te krijgen?
  #3  
Oud 16-06-11, 17:33
wouter1981's schermafbeelding
wouter1981 wouter1981 is offline
• iOS 9.2
• 9.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Twente
Berichten: 3.987
Standaard

Als het echt een T-Mobile toestel betreft dan kun je deze op de bekende manier (met simkaart of herstelprocedure) simlockvrij maken. Je hoeft niet eens te bellen met T-Mobile.
Maar als ik jou verhaal zo hoor is dit geen T-Mobile iPhone.
__________________
Geen hulpvragen via PM. Stel je vraag op het forum, hebben anderen er ook iets aan.
  #4  
Oud 16-06-11, 17:51
Drinkyoghurt Drinkyoghurt is offline
• iOS 6.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2008
Berichten: 160
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wouter1981 Bekijk bericht
Als het echt een T-Mobile toestel betreft dan kun je deze op de bekende manier (met simkaart of herstelprocedure) simlockvrij maken. Je hoeft niet eens te bellen met T-Mobile.
Maar als ik jou verhaal zo hoor is dit geen T-Mobile iPhone.
Ik heb het modelnummer in google ingevoerd en kreeg te zien dat dit wel degelijk een T-mobile telefoon was.

Modelnummer: mb497dn

of hij moet uit duitsland komen, dat zou ook kunnen.
  #5  
Oud 16-06-11, 17:56
wouter1981's schermafbeelding
wouter1981 wouter1981 is offline
• iOS 9.2
• 9.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Twente
Berichten: 3.987
Standaard

Inderdaad. Dan komt ie waarschijnlijk uit Duitsland. T-Mobile Duitsland biedt de mogelijkheid een iPhone na 2 jaar te unlocken. Moet alleen wel gebeuren door de originele eigenaar dacht ik.
  #6  
Oud 16-06-11, 18:25
Drinkyoghurt Drinkyoghurt is offline
• iOS 6.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2008
Berichten: 160
Standaard

Ik heb even op de site van T-mobile duitsland de iPhone proberen te unlocken maar daar kwam dit te staan:

"Sie können Ihr iPhone ab 23.07.2011 entsperren.",

nog een maandje wachten dus.

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 16 juni 2011 om 18:14 ----------

maar, kun je na die maand gewoon gratis bij t-mobile duitsland unlocken, verder niks anders nodig dan IMEI of?
  #7  
Oud 17-06-11, 10:03
wouter1981's schermafbeelding
wouter1981 wouter1981 is offline
• iOS 9.2
• 9.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Twente
Berichten: 3.987
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Drinkyoghurt Bekijk bericht
maar, kun je na die maand gewoon gratis bij t-mobile duitsland unlocken, verder niks anders nodig dan IMEI of?
Daar ben ik heel benieuwd naar! Laat ons weten of dat zo simpel werkt...
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Does T-Mobile provide official unlock ilarischeinin Odido (T-Mobile) 3 30-09-10 09:36
T-Mobile werkt aan unlock Ravenge Odido (T-Mobile) 4 07-02-10 23:14
officiele unlock T-mobile - hoe werkt dit obionenairobi Odido (T-Mobile) 2 20-06-09 11:32
[pwnd] AppTapp Official source niet aanwezig DynamicDennis Unlock [archief] 4 30-05-08 23:02
Orange Iphone 1.1.3. official unlock werkt niet kastelep Archief 5 28-01-08 14:44

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:46.