IPhone 3GS 4.3.3 unlocken discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik ga even mijn situatie verduidelijken: Ik heb een IPhone 3GS gekocht een jaar geleden gekocht, niet in een officiële winkel. Bij wie ik het ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
IPhone 3GS 4.3.3 unlocken
Ik ga even mijn situatie verduidelijken:
Ik heb een IPhone 3GS gekocht een jaar geleden gekocht, niet in een officiële winkel. Bij wie ik het kocht hebben mij toen uitgelegd dat ik blackra1n moest gebruiken om hem op te starten en nooit up te daten. Dit heb ik lange tijd gedaan tot ik uiteindelijk maar eens besloot om eigenlijk het jailbreaken zelf op te volgen. Dit op het moment dat 4.3.3 is uitgekomen. Ik heb toen geupdate, en toen bleek dat ik hem gewoon kon gebruiken met mijn Proximus simkaart. Nu heb ik een mobile vikings kaart aangeschaft, wat blijkt? Deze werkt niet. Ik heb bij de settings gekeken, en mijn serienummer is : MC131FB, na wat uitzoekwerk blijkt dit van Luxemburg te zijn? Ik heb hem gejailbreakt hierna met redsn0w (de huidige versie rc18). Maar nog steeds werkt Mobile Vikings niet. Dus nu moet ik hem dus nog unlocken met ultrasn0w, garantie heb ik er toch niet op aangezien hij niet uit een officiële winkel komt, en na wat opzoekwerk blijkt te late unlocken door Luxemburgse operatoren onbegonnen werk. Nu is mijn vraag:
Indien er misschien nog andere oplossingen zijn dan ultrasn0w, mag je dit ook altijd zeggen. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik heb trouwens baseband 05.16.02, dewelke ik in dit forum bovenaan nergens zie staan voor unlocken?
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
De nadelen kloppen.
Waarschijnlijk kun je via een moeilijke omweg wel nieuwere firmware installeren. Het blijft natuurlijk een risico dat Apple in zo'n firmware deze baseband "verbiedt"... |
|
|||
|
|||
Citaat:
Op het moment staat er bij Aanbieder: Carrier 10.0 als ik die van MV erin steek, en geen service. Bij aanbieders als ik daar op duw dan kan ik alleen automatisch en niet manueel, en vind hij niets |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 3GS: Iphone 3gs unlocken | -tim- | Unlock | 13 | 13-11-10 15:24 |
iPhone 3GS: Iphone 3gs unlocken | Lamis | Unlock | 1 | 06-10-10 20:33 |
iPhone 3GS: Iphone 3gs 4.0.1 unlocken | gewrben58 | Unlock | 5 | 01-08-10 14:28 |
iPhone 3GS 3.1 Unlocken | ipodtouch | Archief | 1 | 22-10-09 17:56 |
Iphone 3gs te unlocken? | Xear | Archief | 5 | 10-06-09 14:07 |
|
|