//

SIM kaart wordt niet herkend na herstel

SIM kaart wordt niet herkend na herstel discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb sinds een aantal dagen een iPhone 3G gekregen van een vriend van mij. Deze iPhone is afkomstig uit België waar deze (waarschijnlijk) jailbreaked ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Unlock
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 07-07-11, 22:14
JelleeD JelleeD is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2011
Berichten: 2
Standaard SIM kaart wordt niet herkend na herstel

Ik heb sinds een aantal dagen een iPhone 3G gekregen van een vriend van mij.
Deze iPhone is afkomstig uit België waar deze (waarschijnlijk) jailbreaked en unlocked is. Toen ik de iPhone kreeg, heeft die vriend een reset gedaan (standby knop + home knop) en daarmee een herstel uitgevoerd via iTunes. Sindsdien herkent de iPhone geen SIM kaart meer en gaat in SIM-lock.
Ik heb daarna geprobeerd de iPhone te jailbreaken via redsn0w en uiteindelijk (na een melding van redsn0w) is dit gelukt. Echter na het voltooien start de iPhone niet meer op. Het 'appeltje' blijft in beeld en er gebeurt niks meer. Opnieuw resetten en weer jailbreaken maakte geen verschil. Als het goed is kan ik ook niet unlocken op het moment dat het jailbreaken niet is voltooid. Is er iemand die weet wat ik nu kan proberen?

Alvast bedankt!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 08-07-11, 00:08
iNemesis iNemesis is offline
• iOS 8.1.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2011
Locatie: Den Haag
Berichten: 1.127
Standaard

Opnieuw de firmware erop gooien. Het liefst doen via sn0wbreeze , dan weet je zeker dat je baseband behouden blijft !!
__________________
Revenge of the nerd..
  #3  
Oud 08-07-11, 09:29
JelleeD JelleeD is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2011
Berichten: 2
Standaard

Firmware via sn0wbreezem, okee ga ik is proberen. Had via iTunes de nieuwste versie 4.2.1 erop gezet, en dit herstel was gelukt (kennelijk). Maakt het verschil als ik het via sn0wbreeze doe? in ieder geval bedankt!
  #4  
Oud 08-07-11, 10:22
wouter1981's schermafbeelding
wouter1981 wouter1981 is offline
• iOS 9.2
• 9.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Twente
Berichten: 3.987
Standaard

Als je via iTunes al hebt geupdate naar de laatste versie (4.2.1) dan heeft snowbreeze geen nut meer.
__________________
Geen hulpvragen via PM. Stel je vraag op het forum, hebben anderen er ook iets aan.
Reageren

Labels
iphone, jailbreak, simkaart niet herkent, unlock



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
SIM Wordt niet herkend sbjens iPhone algemeen 0 27-01-11 13:47
Sim-kaart wordt niet herkend door iPhone mazdavh iPhone algemeen 18 10-03-10 16:19
sim kaart word niet herkend jasper2G Archief 15 08-08-09 10:02
Sim wordt niet herkend na jailbreak? Nash Jailbreak apps en thema's 1 19-07-09 17:54
SIM Kaart niet meer herkend Fab1Man iPhone algemeen 0 19-03-08 15:43

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:33.