//

Veeeeeeel problemen met mn iPhone 3G 16GB

Veeeeeeel problemen met mn iPhone 3G 16GB discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo leden van dit forum, ik zit met een behoorlijk groot probleem. Ik ben vanmiddag mijn iPhone 3G gaan jailbreaken op 4.2.1. Alles ging goed, ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Unlock
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 30-07-11, 18:52
replay11nl replay11nl is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2011
Berichten: 2
Standaard Veeeeeeel problemen met mn iPhone 3G 16GB

Hallo leden van dit forum,
ik zit met een behoorlijk groot probleem. Ik ben vanmiddag mijn iPhone 3G gaan jailbreaken op 4.2.1. Alles ging goed, dacht ik, tot hij vast bleef hangen op het apple logo(na een uur wachten ook ja).
Dus ik probeerde hem maar te restoren in iTunes. Dat ging niet, error 3194. Alle oplossingen werkte niet totdat ik bij het programma TinyUmbrella kwam. Toen dacht ik dat het lukte.
Maar opnieuw een foutcode, deze keer 1604. Niks werkte en ik kan hem dus niet restoren, met geen enkele mogelijkheid.
Nu heb ik mijn iPhone toch aan weten te krijgen, dmv een tethered boot. Probleem is nu dat ik in cydia Ultrasn0w heb geinstalleerd, en dat hij na de, opnieuw tethered, reboot bij de provider alleen: 'zoeken' aangeeft.
Internet doet het wel gewoon maar ik kan met geen mogelijkheid mijn iPhone restoren of van het 'zoeken' afkomen. Ik zou hulp erg waarderen!
Niels

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 30 juli 2011 om 17:57 ----------

Overigens staat er bij info en dan aanbieder gewoon: T-Mobile maar bij netwerk: Niet beschikbaar, echt wtfu

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 30 juli 2011 om 18:25 ----------

oke, het probleem met het 'zoeken' is verholpen door ultrasn0w eraf te gooien, nu zit ik echter nog steeds met het probleem dat ik hem niet kan restoren.....
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 31-07-11, 01:13
jeroen474 jeroen474 is offline
• iOS 8.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 112
Standaard

Zet hem eens in DFU en probeer hem dan te herstellen naar 4.2.1 icm TinyUmbrella, dat zou het moeten doen.

.Jeroen
  #3  
Oud 31-07-11, 12:17
replay11nl replay11nl is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2011
Berichten: 2
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jeroen474 Bekijk bericht
Zet hem eens in DFU en probeer hem dan te herstellen naar 4.2.1 icm TinyUmbrella, dat zou het moeten doen.

.Jeroen
Heb ik al geprobeerd, probleem is dat iTunes hem direct weer in recovery mode zet terwijl ik hem toch echt in DFU heb staan. Soms probeert hij hem wel te herstellen maar dan krijg ik dus error 1604
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
3gs 16gb problemen robke1974 iPhone algemeen 3 12-03-11 10:40
3G 16GB Zwart geluids problemen Ull iPhone algemeen 1 14-09-10 15:38

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:08.