//

zit vast in recovery mode

zit vast in recovery mode discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo Ik heb een Iphone 4 16 GB uit de UK. Ik weet niet op welke firmware is maar ik denk 4.3.5 omdat ik 3 ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Unlock
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 16-09-11, 22:04
Iliaskke Iliaskke is offline
• iOS 4.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2011
Berichten: 1
Standaard zit vast in recovery mode

Hallo

Ik heb een Iphone 4 16 GB uit de UK. Ik weet niet op welke firmware is maar ik denk 4.3.5 omdat ik 3 dagen geleden een te heb uitgevoerd via iTunes. Na de update startte ik mijn iPhone op en dan vraagt die om de originele sim kaart (zonder pin lock) er in te stoppen om de iPhone te activeren. Ik heb de kaart niet dus heb ik het internet afgezocht. Ik heb een topic gevonden waarin iemand zei dat je redsn0w_win_0.9.6rc18 moet gebruiken en dan zou je iPhone geactiveerd worden. Ik heb dat dus gedownload en wanneer redsn0w om mijn IPSW vroeg heb ik 4.3.3 ingevoerd. (stond in het topic) De jailbreak leek te lukken maar toen ik mijn iPhone daarna had opgestart, zat hij in recovery mode.
Wat moet ik nu doen? Als ik een restore uitvoer via iTunes hoe moet ik dan ervoor zorgen dat ik mijn iPhone activeer na de restore?

Laatst gewijzigd door XIII; 16-09-11 om 22:43. Reden: Gevey is strafbaar
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 17-09-11, 21:29
NLZ13 NLZ13 is offline
• iOS 4.3.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2010
Locatie: België - Limburg
Berichten: 21
Standaard

Volgens mij moet je eens zoeken naar iReb. Dit is dacht ik een tool waarmee je je iphone uit recovery modus kan halen.

iH8sn0w brengt iReb 3.1.2 uit (jailbreak) - iPhone - iPhoneclub.nl

Moet je wel even zoeken naar een versie die goed is voor jou iphone. Volgens mij moet je hier terecht:
iH8sn0w.com
  #3  
Oud 30-09-11, 20:00
eublesuma eublesuma is offline
• iOS 4.3.5
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2011
Berichten: 12
Standaard .

IK HEB NET HETZELFDE!!

Ik heb al 1000 dingen geprobeerd, en het lijkt me niet te lukken.
Blijkbaar is mijn iPhone ook van de UK, en dit zorgt dus voor de nodige problemen na dat ik hem wou updaten!!

Kan IEMAND mij helpen aub, ik heb geen 700 euro uitgegeven om nu een plastiek ding met een glazen voor- en achterkant in de kast te kunnen leggen en niet te kunnen gebruiken!

thx!
  #4  
Oud 30-09-11, 21:02
debroei's schermafbeelding
debroei debroei is offline
• iOS 11.1
• 11.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: Teylingen
Berichten: 1.139
Standaard

Misschien moet je ook wat duidelijker zijn, en even uitleggen wat dan een probleem is of niet lukt.
Wat doe je precies en wat gebeurt er, krijg jee een foutcode te zien?
  #5  
Oud 01-10-11, 09:51
eublesuma eublesuma is offline
• iOS 4.3.5
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2011
Berichten: 12
Standaard

Hij was al simlockvrij en gejailbreakt toen ik hem kocht van die mens. Ik heb hem in een jaar tijd nooit willen updaten, maar door hem aan itunes te hangen en perongeluk (me ne suffe kop) op ok te klikke, heeft hij willen updaten, met als resultaat dat ik nu vastzit op het "itunes-icoon" scherm. Heb hem terug proberen te jailbreaken met iReb en RedsnOw, maar dit zonder resultaat.. Dus ik weet nu niet meer wat ik moet doen Ook aan iTunes hangen heeft geen zin meer, want hij zegt dat de simcard niet correct is, dat ik een juiste simcard er in moet steken. Heb ook al geprobeerd om de host te wijzigen maar dit ook zonder resultaat want ik krijg altijd dezelfde foutmelding, 3194 geloof ik...
  #6  
Oud 01-10-11, 10:47
simlockvrij's schermafbeelding
simlockvrij simlockvrij is offline
• iOS 16.4
• 10.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2010
Locatie: regio leiden
Berichten: 700
Stuur een bericht via ICQ naar simlockvrij
Standaard

heb je een pincode op je simkaart zitten, haal deze er dan eerst af met een andere telefoon. en google eens op error 3194 dan krijg je soortgelijke problemen, met oplossingen.

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 1 oktober 2011 om 10:50 ----------

sterker nog, als je hier op het forum op actieve topics drukt zie je een groot topic met die foutmelding als titel.
__________________
Bla bla bla...
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone: Nieuwe iphone 3G zit vast in recovery? Joostg Jailbreak 7 23-10-11 21:04
iphone zit vast in recovery mode madnesman2 iTunes 0 18-08-11 00:32
iPhone: Iphone zit vast in recovery mode!! please help! wolveone Jailbreak 0 29-08-09 18:07
Vast in recovery mode kvdvelde1 iPhone algemeen 14 23-08-09 13:08
vast in recovery mode kai824 Archief 2 01-08-09 16:22

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 05:37.