wie gebruikt iphone notes al? discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) heb deze geinstalleerd maar krijg geen gegevens opgeladen van iphone nr computer heb open ssh open staan iPhoneNotes allows downloading and uploading notes to a ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
wie gebruikt iphone notes al?
heb deze geinstalleerd maar krijg geen gegevens opgeladen van iphone nr computer
heb open ssh open staan iPhoneNotes allows downloading and uploading notes to a jailbroken iPhone - The Unofficial Apple Weblog (TUAW)
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Ik kan gewoon met "Load notes" mijn notes van de iPhone afhalen, bewerken en weer terugschrijven met "Save notes"!
Wel de Preferences invullen natuurlijk!
|
|||
|
|||
ik heb het wel eens gebruikt werkt perfect bij mij.
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Werkt idd alleen onder OSX!
|
|
||||
|
||||
blijft bij mij hangen "downloading the notes database from your iphone"
heb bij choose your iphone mijn iphone aangevinkt en username root en password alpine zoals gebruikelijk.downloaden duurt al halfuur |
|
||||
|
||||
Ik gebruikte versie 0.1.1, wist niet dat er een update bestond?
Heb zojuist 0.3 geprobeerd en die werkt ook zonder problemen hoor! Laatst gewijzigd door pevi; 26-03-08 om 22:22. |
|
||||
|
||||
yep,mijn computer herkent het programma blijkbaar ook
is wel nieuwe versie van vandaag hier de nieuwe versie V1ru8 » New iPhoneNotes 0.3 Laatst gewijzigd door truckdiver; 26-03-08 om 22:23. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Wie gebruikt er welk besturingssysteem? | Gilliam | Chat en geruchten | 34 | 16-01-09 21:27 |
Vechten met iTunes! Wie stuurt wie eigenlijk aan??! | Amazon62 | Archief | 17 | 13-10-08 18:21 |
wie o wie stappenplan voor themes iPhone 3g | tinos | Jailbreak apps en thema's | 7 | 06-10-08 11:40 |
Wie gebruikt er nou eigenlijk Theme's...? (POLL) | dirkuijt | Jailbreak apps en thema's | 39 | 16-02-08 01:06 |
Iphone en Notes | fritsdebeer.com | iPhone algemeen | 4 | 08-01-08 13:31 |
|
|