//

Torrents voor iPhone

Torrents voor iPhone discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Zoals de titel het zegt...Ik heb iets gevonden waarmee je torrents kunt binnen halen met je iPhone, het is een native app...Je torrents kun je ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak apps en thema's
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 30-03-08, 04:45
ASNNetworks's schermafbeelding
ASNNetworks ASNNetworks is offline
• iOS 8.1
• 8.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 330
Cool Torrents voor iPhone

Zoals de titel het zegt...Ik heb iets gevonden waarmee je torrents kunt binnen halen met je iPhone, het is een native app...Je torrents kun je downloaden met behulp van Safari Download Plug-In en die moet je dan verplaatsen naar var/mobile/downloads Safari zet ze bij mij in iedergeval in var/root/downloads...

Hier staat alle info en wat je nodig hebt...
[Release] Torrentula v1.2 BitTorrent Client - ModMyiFone.com - Apple iPhone forum, iPhone hacking, iPhone mods, and more

Veel succes..
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 30-03-08, 14:42
Nikooos's schermafbeelding
Nikooos Nikooos is offline
• iOS 10.0.2
• 10.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Tilburg
Berichten: 3.172
Standaard

en dan? Moet je ze alsnog op je computer weer omzetten om te downloaden?
  #3  
Oud 30-03-08, 15:08
ASNNetworks's schermafbeelding
ASNNetworks ASNNetworks is offline
• iOS 8.1
• 8.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 330
Standaard

Nee...Zo kun je Family Guy Seizoen downloaden in mp4 formaat, en met AVPlayer en MobileFinder dat bekijken gelijk...is handig wanneer je PC het bijvoorbeeld niet doet ofzo, of gewoon wilt showen

Laatst gewijzigd door ASNNetworks; 30-03-08 om 15:11.
  #4  
Oud 30-03-08, 16:46
forum.bericht forum.bericht is offline
• iOS 4.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 982
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ASNNetworks Bekijk bericht
ZIk heb iets gevonden waarmee je torrents kunt binnen halen met je iPhone, het is een native app...Je torrents kun je downloaden met behulp van Safari Download Plug-In en die moet je dan verplaatsen naar var/mobile/downloads Safari zet ze bij mij in iedergeval in var/root/downloads
Lijkt me weinig interessant voor het dagelijkse leven.

Zelfs op een desktop die 24/24 aanstaat gaat het downloaden van torrents vrij traag. Enerzijds omdat je volledig afhankelijk bent van de hoeveelheid seeders en de door hen ingestelde snelheid anderzijds omdat je (bij nagenoeg alle sites) de verplichting hebt minstens 1:1 weer te seeden.

Als je dit vertaald naar de iPhone dan heb je als voordeel de (relatief) kleine bestanden maar daar staat tegenover dat een iPhone meestal niet 24/24 aanstaat, er slechts 1 programma tegelijkertijd actief kan zijn, zeer beperkte batterij heeft, bij langdurig actief zijn erg warm (soms zelfs heet) wordt, Wi-Fi snelheid erg beperkt is en Grps is doodgewoon te traag hiervoor.

Veel slimmer is dan thuis binnenhalen, overzetten naar je iPhone (evt. eerst converteren) en thuis het seeden te doen. Dan heb je het beste van 2 werelden en hoef je niet jezelf te behelpen.
  #5  
Oud 30-03-08, 16:50
ASNNetworks's schermafbeelding
ASNNetworks ASNNetworks is offline
• iOS 8.1
• 8.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 330
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door forum.bericht Bekijk bericht
Lijkt me weinig interessant voor het dagelijkse leven.

Zelfs op een desktop die 24/24 aanstaat gaat het downloaden van torrents vrij traag. Enerzijds omdat je volledig afhankelijk bent van de hoeveelheid seeders en de door hen ingestelde snelheid anderzijds omdat je (bij nagenoeg alle sites) de verplichting hebt minstens 1:1 weer te seeden.

Als je dit vertaald naar de iPhone dan heb je als voordeel de (relatief) kleine bestanden maar daar staat tegenover dat een iPhone meestal niet 24/24 aanstaat, er slechts 1 programma tegelijkertijd actief kan zijn, zeer beperkte batterij heeft, bij langdurig actief zijn erg warm (soms zelfs heet) wordt, Wi-Fi snelheid erg beperkt is en Grps is doodgewoon te traag hiervoor.

Veel slimmer is dan thuis binnenhalen, overzetten naar je iPhone (evt. eerst converteren) en thuis het seeden te doen. Dan heb je het beste van 2 werelden en hoef je niet jezelf te behelpen.
Ik heb hiermee wel binnen een uurtje Family Guy Season 5 gedownload van 580MB...Was het traag? Nee...Binnen een uur...Kan ik ze gelijk bekijken? Ja. ze zijn allemaal in mp4, en kan ze openen met AVPlayer...Tuurlijk, desktop is handiger, maar als je geen zin hebt om je PC aan te zetten, downloaden, en dan alles kopieen naar je iPhone, kun je dit zo nu en dan wel doen....

En oja, hij download in background, dus je kunt gewoon je iPhone op lock zetten, en hij blijft downloaden...

En ik heb dit hier gepost omdat er mensen zijn die hier na vragen...Dus als je er wat aan hebt, hier heb je het Heb je er niks aan...bezoek deze thread dan ook niet....

Laatst gewijzigd door ASNNetworks; 30-03-08 om 16:52.
  #6  
Oud 30-03-08, 17:58
forum.bericht forum.bericht is offline
• iOS 4.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 982
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ASNNetworks Bekijk bericht
Heb je er niks aan...bezoek deze thread dan ook niet....
Excuseer mij, ik was mij niet bewust dat er geen kanttekeningen gezet mochten worden en dat dus alleen lofuitingen waren toegestaan.
  #7  
Oud 30-03-08, 18:05
ASNNetworks's schermafbeelding
ASNNetworks ASNNetworks is offline
• iOS 8.1
• 8.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 330
Standaard

Gozer...je mag doen wat je wilt, maar kom niet met dingen zoals het kan niet in background draaien, het download langzaam en dergelijk, aangezien het niet waar is...Download gaat net zo snel als je Wi-Fi snelheid en het draait in background...zelfs als je lock hebt gedaan doet ie het...
  #8  
Oud 30-03-08, 20:00
forum.bericht forum.bericht is offline
• iOS 4.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 982
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ASNNetworks Bekijk bericht
Gozer....
Kaerel, trek het je niet zo persoonlijk aan.

Als jij het leuk vind .... Prima. Als anderen het leuk vinden ....... Prima.

Maar als mensen het een 'minder nuttig' vinden ......... prima en dat mag ook gezegd worden.
  #9  
Oud 30-03-08, 20:12
ASNNetworks's schermafbeelding
ASNNetworks ASNNetworks is offline
• iOS 8.1
• 8.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 330
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door forum.bericht Bekijk bericht
Kaerel, trek het je niet zo persoonlijk aan.

Als jij het leuk vind .... Prima. Als anderen het leuk vinden ....... Prima.

Maar als mensen het een 'minder nuttig' vinden ......... prima en dat mag ook gezegd worden.
Precies...als jij het niet handig vind, niks mis mee, mag best gezegd worden, maar hou het gewoon bij de feiten (trage download, 1 applicatie tegelijk etc) dat is het enige wat ik probeer te zeggen Maar ik hou erover op, ik neem aan dat jij dit ook zult doen
Laterrrrrr
  #10  
Oud 01-04-08, 21:39
Cykron Cykron is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 13
Standaard

Super, net wat ik nodig heb, ik zit namenlijk in de week op kot in Leuven (Belg) en daar worden torrents geblokeerd, behalve op de campus zelf! Dus ipv met een laptop in de aula te moeten zitten kan ik dus subtiel downloaden met de iPhone
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
torrents teunis Jailbreak apps en thema's 0 12-02-11 14:29
Torrents downloaden the007 iPhone Apps 14 10-06-08 14:27

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:18.