//

problemen met maken thema

problemen met maken thema discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Hai Luitjes Omdat ik hier al eerder goed geholpen ben wil ik nog een paar vragen stellen met betrekking tot het maken van een thema. ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak apps en thema's
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 31-10-11, 20:36
Corbadesign Corbadesign is offline
• iOS 4.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2011
Berichten: 6
Standaard problemen met maken thema

Hai Luitjes

Omdat ik hier al eerder goed geholpen ben wil ik nog een paar vragen stellen met betrekking tot het maken van een thema.
Ik ben er dus achter hoe je de naam moet opzoeken voor Icoontjes van programma's die je zelf hebt toegevoegd.
Zo heb ik met succes een icoontje voor Ewallet gemaakt, maar als ik op dezelfe manier een icoontje voor het ABN bank progje wil maken gaat het mis. Voor zover ik weet heb ik de naam (ABNVisualBanking.png) goed, maar toch wordt het icoontje niet herkent als zijnde icoontje voor mijn progje. Het vreemde is dat toen ik een werkend icoontje die naam gaf hij ineens ook niet werkte.

Iemand enig idee hoe het komt. Er zijn nog meer icoontjes die niet willen werken. Maar sommige doen het wel gewoon.

En ik heb geprobeerd om het toetsenbord (klopte al niet bij het thema) aan te passen. Maar wat ik ook probeer ik blijf met het probleem zitten dat de achtergrond waar de cijfers op staan als een klein schermpje in mijn beeld verschijnt.
Dit gebeurd ook bij de thema's die ik via Cydia binnen haal.
Iemand hier een idee over?

Alvast bedankt.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Problemen + is dit te maken? (met foto) Scphone Muziek, foto & video 6 13-10-11 18:59
thema's maken/bewerken mr-3gs Jailbreak apps en thema's 2 02-09-10 02:14
Winterboard thema's maken Romyyy___ Jailbreak apps en thema's 1 14-05-10 14:17

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:54.