//

vatgelopen installer logo

vatgelopen installer logo discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Wie o wie kan mij helpen. Ik probeer mijn Iphone nog een beetje te ontdekken en heb al eerder een probleem gehad waar ik na ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak apps en thema's
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 02-04-08, 20:56
merijnvld merijnvld is offline
• iOS 7.0.5
• 7.0.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 55
Standaard vatgelopen installer logo

Wie o wie kan mij helpen. Ik probeer mijn Iphone nog een beetje te ontdekken en heb al eerder een probleem gehad waar ik na veel lezen achter ben gekomen en is het gelukt om hem weer werkend te krijgen.

Nu heb ik vandaag Guitar Hero geinstalleerd en en gelijk daarna kreeg ik het bekende installer logo dat rond draait. Na enkele minuten werkte hij nog steeds niet, ik kon niks meer doen, zelfs na hem in restore mode te zetten blijft dat logo terugkomen en lijkt het alsof hij nog steeds aan het laden is.

Wie heeft hier ervaring mee of weet hoe ik dit moet oplossen, ik kom er namelijk niet uit, want zelfs in Itunes kan ik geen restore doen .
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
carrier logo veranderen van text naar logo? selder Archief 1 13-08-10 09:57
iTunes logo en USB aansluiting logo op iPhone scherm en telefoon werkt niet meer maasland Archief 1 21-07-08 19:25
help!! niet het 3g logo maar regelmatig gprs logo bzb iPhone algemeen 25 14-07-08 16:48
apple logo bij mail, sms en installer Chrisl iPhone algemeen 6 26-05-08 21:26

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:56.