//

ik zoek 2 app's

ik zoek 2 app's discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, ik zoek voor mijn iphone 3G 2 apps: een app zodat ik kan scrollen in mijn doc, en bij deze weet ik niet ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak apps en thema's
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 25-11-11, 22:21
ArjanAjax's schermafbeelding
ArjanAjax ArjanAjax is offline
• iOS 7.0.4
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2011
Berichten: 51
Stuur een bericht via MSN naar ArjanAjax
Standaard ik zoek 2 app's

Hallo allemaal,

ik zoek voor mijn iphone 3G 2 apps:
een app zodat ik kan scrollen in mijn doc,

en bij deze weet ik niet of die bestaat, maar een app dat ik mijn iphone kan gebruiken als toetsenbord voor mijn win 7 PC of andersom

ik hoor graag van jullie aangezien ik er zelf niet uitkom

BVD!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 26-11-11, 10:27
uyt95 uyt95 is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 10
Standaard

1: als je een jailbreak hebt dan is iFile een goede. Anders: een tekstverwerker zoals pages quickoffice of openoffice (gratis). Dropbox is ook een goed alternatief en deze laat je je documenten ook nog eens synchroniseren.

2: Persoonlijk gebruikte ik jumione (gratis), maar nu gebruik ik iDisplay omdat die ook een tweede beeldscherm maakt van je iphone.

Hopelijk heb ik je een beetje geholpen en misschien zijn er nog wel meer mensen met een goed voorbeeld?
  #3  
Oud 26-11-11, 10:50
ArjanAjax's schermafbeelding
ArjanAjax ArjanAjax is offline
• iOS 7.0.4
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2011
Berichten: 51
Stuur een bericht via MSN naar ArjanAjax
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door uyt95 Bekijk bericht
1: als je een jailbreak hebt dan is iFile een goede. Anders: een tekstverwerker zoals pages quickoffice of openoffice (gratis). Dropbox is ook een goed alternatief en deze laat je je documenten ook nog eens synchroniseren.

2: Persoonlijk gebruikte ik jumione (gratis), maar nu gebruik ik iDisplay omdat die ook een tweede beeldscherm maakt van je iphone.

Hopelijk heb ik je een beetje geholpen en misschien zijn er nog wel meer mensen met een goed voorbeeld?
dank!
alleen zie ik nu dat ik bij die eerste een klein typfoutje heb gemaakt, ik bedoelde in mn DOCK (die iconen onderaan dus) en niet in mn documenten

dropbox heb ik ook en werkt en sync erg prettig

en jumione en iDisplay zal ik zo eens kijken, mn iphone ligt een beetje buiten Wi-Fi gebied (met dank aan ziggo )

nogmaals DANK!
  #4  
Oud 26-11-11, 10:59
uyt95 uyt95 is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 10
Standaard

Dan zou ik eens kijken naar scrollingdock, die heb ik ook en die werkt zeer goed. Met de bijbehorende plugin kan je zelfs je sbsettings in je dock krijgen. Ik geloof wel dat hij betalend is, maar gratis alternatieven ken ik niet.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Op zoek naar de beste wekker radio app Bento iPhone Apps 1 07-06-11 18:48
Ik zoek iPhone app om batterijverbruik te monitoren Carlos007 iPhone Apps 16 09-05-11 23:41
Ik zoek een app met de info van het lockscreen sandervanderheide iPhone Apps 0 15-04-11 00:29
wanhopig op zoek naar de App voor bd player Geert1976 iPhone Apps 4 31-03-11 13:16

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:24.