//

aTV (2nd gen) Welke apps zijn een must have?

aTV (2nd gen) Welke apps zijn een must have? discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Op mijn aTV staat nu: * aTV Flash (Black) : Snap het doel van de app niet helemaal, maar ga er vanuit dat het, het ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak apps en thema's
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 03-12-11, 14:10
markvwijnen markvwijnen is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 113
Standaard aTV (2nd gen) Welke apps zijn een must have?

Op mijn aTV staat nu:
* aTV Flash (Black) : Snap het doel van de app niet helemaal, maar ga er vanuit dat het, het installeren van PLEX en NitoTV vergemakkelijkt
* PLEX Client : Wanneer je bij instellingen de weergaven op 'Grid' zet krijg je echt de Apple ervaring op het gebied van films en tv series. Alle data haalt hij van het internet af dus super gemakkelijk en handig.
* nitoTV : Dacht dat dit een mediaplayer was, maar nadat ik het heb geïnstalleerd lijkt het meer op een installer. Met Installeer Software heb ik vanuit hier Overflow gedownload en geïnstalleerd.
* Overflow : Vind ik super handig, je kan allerlei menu items in het Overflow menu stoppen waardoor het hoofdmenu er netjes uit blijft zien. Mijn menu telt nu PLEX / Internet / Overflow.


Mijn problemen (voor als iemand een oplossing kent):
- Als ik bij PLEX de kwaliteit hoger zet dan 2.3mbps (720p) dan werkt geen enkele film of serie meer. Wat echt zonde is want de kwaliteit van het beeld is slecht.

Laatst gewijzigd door markvwijnen; 03-12-11 om 15:21.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 03-12-11, 14:36
Stijntje's schermafbeelding
Stijntje Stijntje is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2009
Locatie: Oss
Berichten: 230
Stuur een bericht via MSN naar Stijntje
Standaard

Van de AirPlay dat komt omdat je apple tv 4.3 gejailbreakt is in plaats van 4.4 die AirPlay Mirroring ondersteund!
  #3  
Oud 03-12-11, 14:47
markvwijnen markvwijnen is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 113
Standaard

Stijn dank je wel. Dat klopt inderdaad, ik ga hem nu jailbreaken met 4.4.3. Al hoor ik wel dat er wat stabiliteit problemen zijn met PLEX. Ben benieuwd.

Laatst gewijzigd door markvwijnen; 03-12-11 om 15:22.
  #4  
Oud 03-12-11, 14:51
Stijntje's schermafbeelding
Stijntje Stijntje is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2009
Locatie: Oss
Berichten: 230
Stuur een bericht via MSN naar Stijntje
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door markvwijnen Bekijk bericht
Stijn dank je wel. Dat klopt inderdaad, ik ga hem nu jailbreaken met 4.4.2. Al hoor ik wel dat er wat stabiliteit problemen zijn met PLEX. Ben benieuwd.
Laat maar even weten of dat je lukt in combinatie met aTV Flash Black!?

Dan zet ik er vandaag nog 4.4.2 jailbreak op!
  #5  
Oud 03-12-11, 15:18
markvwijnen markvwijnen is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 113
Standaard

Okay ik hem zojuist gejailbreaked met Seas0nPass Updated for AppleTV 4.4. Heb aTV Flash (Black) nog niet opgezet. Als ik naar settings ga zie ik inderdaad dat ik nu op Apple TV Software 4.4.3 draai. Helaas wil het Mirroren nog niet werken.

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 3 december 2011 om 14:20 ----------

Okay na een restart van mijn iPhone 4S kan ik bevestigen dat Mirroren werkt =) Zo ook de overige 4.4.3 opties:
AirPlay Mirroring: Now with video mirroring – wirelessly stream what’s on your iPad 2 screen to your HDTV.
Photo Stream: View photos recently taken on your iOS device and pushed to your Photo Stream in iCloud.
Trailers: A whole new way to browse and view hundreds of the latest theatrical trailers.

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 3 december 2011 om 14:24 ----------

aTV Flash (Black) Geïnstalleerd en werkt. Helaas staat PLEX daar inderdaad niet bij.
  #6  
Oud 05-12-11, 19:46
vipohn vipohn is offline
 
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2011
Berichten: 1
Standaard

Hallo ben een beginneling wat betreft het Jailbreaken en was van plan om mijn aTV te jailbreaken maar hoorde dat het met de black versie 4.4.3 nogal wat handelingen vereist klop dat ? las iets van loskoppellen tijdens het process wat 'tethered boot' heet.

Note: The tethered boot steps described below are required only if updating to AppleTV 4.4.2. These steps are not required for the 4.3 version.

Met 4.3 wordt niet bedoelt 4.4.3 maar naar ik aan neem 4.3.x klopt dat ? .
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Welke app's zijn een "must" ?? vasco iPhone Apps 5 16-05-10 13:12
iPhone 2nd gen blijft hangen in pineapple logo duodiscus Archief 1 25-02-10 00:43
iPod touch: iPod Touch 2nd Gen. 2.2.1 JAILBREAK Deang Jailbreak 21 19-06-09 23:07
Welke methodes zijn er en welke is het meest geschikt voor mij ? ArB Unlock [archief] 322 07-12-08 22:01

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:18.