Welke spelletjes ? discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Bubblebreaker bedoel je ^^ geen idee of het bestaat....
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Bubblebreaker bedoel je ^^
geen idee of het bestaat. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
TTR werkt bij mij voor geen meter :S hij blijft maar downloaden
iemand ideeen .. of gewoon opnieuw instaleren.?? cubicman is verder ook gewoon erg verslavend |
|
||||
|
||||
Bij TTR moet je eerst op create new beats drukken om op je eigen liedjes in te spelen . Cubicman is idd ook leuk, maar te snel uitgespeeld...
|
|
|||
|
|||
Citaat:
maar beste is gewoon iPhysics, kan niet anders... |
|
||||
|
||||
Citaat:
(Normal) by (naam) (Hard) by (naam) |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
ik dacht van wel maar ben de naam kwijt
|
|
|||
|
|||
kak. dat spel is verslavend!
|
|
|||
|
|||
iDobe is een zeer goede game. Je moet Drugs kopen en dan doorverkopen aan - hopelijk - hogere prijzen
|
|
||||
|
||||
Parkinglot
|
||||
|
||||
ik heb nu dus ook het spel aMaze! het is ongeveer hetzelfde als labyrinth maar wel heel leuk
|
||||
|
||||
De oude labyrinth die alle levels heeft,
psx4all (bloody roar 2) nes (super mario bros 3) gba (warioland 4) towers tetris sudoku mines pusslemaniak widget met pokeren in Lightsoff en nog meer
|
|||
|
|||
Nou is een tel natuurlijk om te bellen dha...
Maar de games erop zijn natuurlijk erug verslafend, Alleen zijn er niet meer games ??? Of sources die toegevoegd moeten woorden ? Ik kan bv niks vinden van pokeren. Is er ook niet iets zoals je op de pda warfare incorperated had ??? dat zou wel gaaf zijn. |
|
||||
|
||||
Pokeren heb ik op mijn iphone. Wel via een widget.
Eerst widget installeren en daarna de widget zelf in de betrokken map zetten waar hij moet, iphone herstarten, je kunt pokeren. Zet hem in de map : /Library/Widget/ Gewoon de map hierin zetten, niet alles uit de map halen. hier is de game al : Scenario Poker Warfare? misschien dat Noizza t wel vo jou is?? Laatst gewijzigd door croiman; 11-05-08 om 12:46. |
|
|||
|
|||
Thnx ik ga het proberen
|
|
||||
|
||||
graag gedaan.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
aMaze heette nog zo'n spel als ik het goed heb. daar moet je een balletje in een exact gat weten te krijgen terwijl je andere gaten ontwijkt..ook met de tilt functies van je phone Laatst gewijzigd door Drinkyoghurt; 11-05-08 om 13:56. |
|
||||
|
||||
raging thunder, labyrinth, pinguin panic, isnake, amaze, Zmeika
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Raging Thunder!!! [size=13pt][font=Verdana]Raging Thunder[/font][/size] Arcade style 3d racing from Polarbit. Current version: 0.7.1 Echt super spel. Knap gemaakt!! Ik ga onmiddellijk kijken voor screenshots: |
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Spelletjes Gezocht | Marcelliske | iPhone Apps | 13 | 19-10-09 20:33 |
iPhone: Welke spelletjes kan je spelen met 2 personen??? | Antiparadox | Jailbreak | 5 | 13-01-09 19:15 |
Gratis spelletjes apps? | zwiggelbig | iPhone Apps | 2 | 09-09-08 22:33 |
Spelletjes e.d. downloaden | Sylvia | Archief | 1 | 26-08-08 21:20 |
|
|