Welke spelletjes ? discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik zou graag willen weten welke spelletjes jullie het leukst vinden en maar je die allemaal kan downloaden Ik heb zelf ook een iphone en ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Welke spelletjes ?
Ik zou graag willen weten welke spelletjes jullie het leukst vinden en maar je die allemaal kan downloaden
Ik heb zelf ook een iphone en heb ook wat spelletjes erop maar ik zou er graag meer op willen hebben.. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Izoo is erg leuk
|
|
|||
|
|||
Zelf vind ik Tris wel leuk en iPhysics. Moet alleen nog ff de extra levels downloaden.
Die Izoo zal ik zo eens proberen te downloaden, waar staat die onder? |
|
||||
|
||||
chuzzle....
|
|
||||
|
||||
SNES4IPHONE
lkkr retro, mario en killer instinct Puzzle maniak is trouwens ook een aanrade, heleboel puzzelspellekes |
|
|||
|
|||
Waar kan ik al die spelletjes downloaden ?
Ik heb hem net nieuw dus ik heb wel Zibri's blog en waar staan al die spelletjes onder? Laatst gewijzigd door Frozenflam; 06-04-08 om 19:32. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Wat moet je doen als je een spelletje wilt downloaden maar er staat untrusted
kun je hem dan nog wel downloaden ? |
|
||||
|
||||
labyrinth is nice !!
|
|
|||
|
|||
iPac3D is retecool als je even moet wachten op iets/iemand!
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Isolitaire, blijft leuk spel.
En ContraSense, waar je een auto moet besturen via bewegingen met je toestel!! Erg cool!! |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
ContraSense, is echt een tof spel
Kent iemand nog een game dat je met de bewegingen van de iPhone speelt? |
|
||||
|
||||
TapTapRevelution owns!
|
|
||||
|
||||
Zeker geweldig spel alleen wel jammer dat ze niet checken of de taps kloppen want er zijn genoeg dingen waarbij het woon @ random op knopper is gedrukt waardoor je nu pure bullshit hebt...
Greetz, Stiruam |
|
|||
|
|||
Ja labyrinthe is echt super leuk, ik vind dat sollitair net iets te langzaam is het moet gewoon lkkr basic zijn zodat je flot een spelletje kan spelen.
Iemand anders nog aanraders voor echte "wacht" games? |
|
||||
|
||||
Ik zit op deze 2 te wachten:
Super Monkey Ball 3D: Demo van Super Monkey Ball duurt nog even » Nieuws » iPhoneclub.nl En Quake 3 : YouTube - A Demo of quake 3 multiplayer running on the iPhone and iTouch!! |
|
||||
|
||||
Jeps vette games huer! Die Quake lijkt mij erg gaaf!
Weet iemand toevallig nog een leuke source met leuke geavenceerde games? |
|
||||
|
||||
ik weet niet of het bestaat, maar op de smartphone had ik een spel met gekleurde ballekes, die je in groep diende te verwijderen. Enig idee voor de naam, en of het al bestaat voor IPhone?
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Spelletjes Gezocht | Marcelliske | iPhone Apps | 13 | 19-10-09 20:33 |
iPhone: Welke spelletjes kan je spelen met 2 personen??? | Antiparadox | Jailbreak | 5 | 13-01-09 19:15 |
Gratis spelletjes apps? | zwiggelbig | iPhone Apps | 2 | 09-09-08 22:33 |
Spelletjes e.d. downloaden | Sylvia | Archief | 1 | 26-08-08 21:20 |
|
|