//

Wiki2touch

Wiki2touch discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste mensen, Mijn lijkt het heel leuk om een offline wikipedia reader te hebben op mijn iphone, alleen ik snap niet hoe ik die er ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak apps en thema's
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 06-04-08, 16:03
peter1234 peter1234 is offline
• iOS 3.0 Beta
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 17
Standaard Wiki2touch

Beste mensen,
Mijn lijkt het heel leuk om een offline wikipedia reader te hebben op mijn iphone, alleen ik snap niet hoe ik die er op moet zetten. Want je moet eerste wiki2touch downloaden. Daarna moet je alle nederlandse wikipedia bestanden downloaden. Hoe doe je dat?? En hoe zet je die daarna op je iPhone??
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 06-04-08, 17:09
DurdenDesign DurdenDesign is offline
• iOS 1.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 39
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door peter1234 Bekijk bericht
Beste mensen,
Mijn lijkt het heel leuk om een offline wikipedia reader te hebben op mijn iphone, alleen ik snap niet hoe ik die er op moet zetten. Want je moet eerste wiki2touch downloaden. Daarna moet je alle nederlandse wikipedia bestanden downloaden. Hoe doe je dat?? En hoe zet je die daarna op je iPhone??
Wat een toeval, ik ben er net mee bezig.

Install_Wiki2Touch - wiki2touch - Google Code

Hier staat de uitleg. Installeer em gewoon via de installer. Heb ik ook gedaan en hij werkt perfect. Ben nu 3.6gb aan engelse wikipedia bestanden aan het downloaden via dit programma:
http://wiki2touch.googlecode.com/fil...s_Win_060a.zip

Die haalt em binnen, indexeert het en pompt het op je iphone... ben er nog mee bezig, als ik problemen tegen kom laat ik het wel weten
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:37.