iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak apps en thema's (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/)
-   -   MyWi 5 (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/107998-mywi-5-a.html)

Stijntje 27-12-11 18:41

MyWi 5
 
Ik heb de untethered jailbreak iOS 5.0.1 gedaan daarna wilde ik via Cydia weer MyWi 5 installeren maar die blijft hangen met het springbord herstellen!?

Iemand een idee?

Shadey 27-12-11 22:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Stijntje (Bericht 750644)
Ik heb de untethered jailbreak iOS 5.0.1 gedaan daarna wilde ik via Cydia weer MyWi 5 installeren maar die blijft hangen met het springbord herstellen!?

Iemand een idee?

Reboot de iPhone door middel van de aan/uit knop en homeknop gelijktijdig ingedrukt te houden tot de iPhone uitvalt. Daarna weer opstarten. Als je hetzelfde probleem hebt als bij de mijne, krijg je "safe mode", kies in het venster "restart". Je probleem is nu opgelost!

Stijntje 27-12-11 22:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Shadey (Bericht 750870)
Reboot de iPhone door middel van de aan/uit knop en homeknop gelijktijdig ingedrukt te houden tot de iPhone uitvalt. Daarna weer opstarten. Als je hetzelfde probleem hebt als bij de mijne, krijg je "safe mode", kies in het venster "restart". Je probleem is nu opgelost!

Helaas werkt het bij mij niet ik krijg ook geen safe mode!?

Shadey 27-12-11 22:20

Dan zal er eerder iets niet helemaal goed zijn gegaan. Wellicht kan je MyWi nogmaals installeren om het probleem te verhelpen. Suc6!

Stijntje 27-12-11 22:43

Ik denk als het ik morgen weer eens probeer.. misschien te druk op de server van Cydia!?

Anfroy 27-12-11 22:56

Ik heb helaas hetzelfde probleem.

Het is inderdaad mogelijk om hem op de "harde" manier uit te zetten en weer aan te zetten. Helaas heeft mywi dan geen icoontje op het hoofdscherm.

Dat het te druk is op de server denk ikzelf echter niet, nadat het downloaden voltooid is zou de drukte op de server toch nauwelijks nog iets uit moeten maken. Wellicht op een update van mywi wachten? :(

Stijntje 27-12-11 23:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Anfroy (Bericht 750923)
Ik heb helaas hetzelfde probleem.

Het is inderdaad mogelijk om hem op de "harde" manier uit te zetten en weer aan te zetten. Helaas heeft mywi dan geen icoontje op het hoofdscherm.

Dat het te druk is op de server denk ikzelf echter niet, nadat het downloaden voltooid is zou de drukte op de server toch nauwelijks nog iets uit moeten maken. Wellicht op een update van mywi wachten? :(


We wachten maar af! Zo hard heb ik het pot ogenblik niet nodig.. maar wel 20dollar betaald..

Shadey 27-12-11 23:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Anfroy (Bericht 750923)
Ik heb helaas hetzelfde probleem.

Het is inderdaad mogelijk om hem op de "harde" manier uit te zetten en weer aan te zetten. Helaas heeft mywi dan geen icoontje op het hoofdscherm.

Dat het te druk is op de server denk ikzelf echter niet, nadat het downloaden voltooid is zou de drukte op de server toch nauwelijks nog iets uit moeten maken. Wellicht op een update van mywi wachten? :(

Het downloaden ging bij mij ook erg langzaam, waarschijnlijk vanwege drukte. Uiteindelijk wel geïnstalleerd op zowel een 3Gs (zonder problemen) en een iPhone 4 (met de eerder omschreven problemen). Misschien heeft het toch iets te maken met de jailbreak zelf en is het wellicht verstandig te wachten op een update....

Stijntje 27-12-11 23:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Shadey (Bericht 750970)
Het downloaden ging bij mij ook erg langzaam, waarschijnlijk vanwege drukte. Uiteindelijk wel geïnstalleerd op zowel een 3Gs (zonder problemen) en een iPhone 4 (met de eerder omschreven problemen). Misschien heeft het toch iets te maken met de jailbreak zelf en is het wellicht verstandig te wachten op een update....


Hij werkt wel maar zodra ik hem afsluit en Safari open geeft hij weer dat er geen internet verbinding is.. terwijl die er daar voor wel was..

Dus iets is er niet goed..

CyberTurkk 27-12-11 23:58

heb je geprobeerd om hem te verwijderen en dan opnieuw te installeren

Stijntje 28-12-11 00:12

Ik denk wel een keer of 10 ;)

Smarco 28-12-11 09:13

Ja, zelfde probleem hiero. Geen verbinding meer na afsluiten van het delen van de verbinding... Iemand al een oplossing gevonden?

Stijntje 28-12-11 09:27

Ik nog niet hopelijk komt hij snel ik kan me daar wel aan ergeren als het niet werkt ;-)

Stijntje 28-12-11 12:18

Opgelost bij mij met Redsn0w 0.9.10b2

Succes heren!

Smarco 29-12-11 09:21

Bij mij ook opgelost. Versie 10b ging volledig de mist in dus clean install gedaan... Alles draait nu als een zonnetje ;-)


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:55.