iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak apps en thema's (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/)
-   -   Twijfelaar (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/108004-twijfelaar.html)

maureeen 27-12-11 20:05

Twijfelaar
 
Hallo allemaal,

Ik zit niet echt met een probleem maar ik heb jullie mening nodig ;)
Ik heb een Iphone 4 met IOS 4.3.3. Ik heb hem gejailbreaked en Lockinfo erop staan met het thema teehan lax..
Ik ben erg gehecht aan mijn lockinfo en dit thema (ondanks dat hij weleens crashed) want ik kijk heel veel op de agenda en heb heel veel agenda items ook zelf icoontjes gegeven.
Aan de ene kant zou ik graag wel willen updaten naar 5.1 maar dan ben ik (waarschijnlijk) mijn thema kwijt van teehan lax.. Ik vrees dat dit niet op ios 5.1 werkt.
In ios 5 zit nu wel een berichtencentrum met agenda maar werkt dit ook net zo fijn en goed als lockinfo, ik kan op internet niet zo wijs woorden uit alle screenshots..
Ik ben namelijk bang dat als ik hem update dat ik er spijt van ga krijgen..
Hopelijk geven jullie mij wijze raad :)

Groetjes!

Scooter 27-12-11 21:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door maureeen (Bericht 750677)
Hallo allemaal,

Ik zit niet echt met een probleem maar ik heb jullie mening nodig ;)
Ik heb een Iphone 4 met IOS 4.3.3. Ik heb hem gejailbreaked en Lockinfo erop staan met het thema teehan lax..
Ik ben erg gehecht aan mijn lockinfo en dit thema (ondanks dat hij weleens crashed) want ik kijk heel veel op de agenda en heb heel veel agenda items ook zelf icoontjes gegeven.
Aan de ene kant zou ik graag wel willen updaten naar 5.1 maar dan ben ik (waarschijnlijk) mijn thema kwijt van teehan lax.. Ik vrees dat dit niet op ios 5.1 werkt.
In ios 5 zit nu wel een berichtencentrum met agenda maar werkt dit ook net zo fijn en goed als lockinfo, ik kan op internet niet zo wijs woorden uit alle screenshots..
Ik ben namelijk bang dat als ik hem update dat ik er spijt van ga krijgen..
Hopelijk geven jullie mij wijze raad :)

Groetjes!

Lockinfo is al serieus geupdate voor lockinfo moet je het niet laten voor je thema weet ik het niet

maureeen 29-12-11 20:23

Ik heb hem geupdate.. Ik vind IOS 5.1 niet echt veel anders dan 4.3.3.. maargoed :P Wel handig dat ik nu iCloud heb :)
Ik heb hem gejailbreaked en lockinfo erop gezet.
Helaaaas doet mijn thema t niet meer maar dat was te verwachten :( Hij springt gelijk in de safe mode..

lolbroeck 29-12-11 20:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door maureeen (Bericht 752444)
Ik heb hem geupdate.. Ik vind IOS 5.1 niet echt veel anders dan 4.3.3.. maargoed :P Wel handig dat ik nu iCloud heb :)
Ik heb hem gejailbreaked en lockinfo erop gezet.
Helaaaas doet mijn thema t niet meer maar dat was te verwachten :( Hij springt gelijk in de safe mode..

Ligt eraan wat je thema doet en wat je in Cydia hebt geinstalleerd waardoor je springboard crasht...
Of crasht je springboard echt puur door je thema??

maureeen 29-12-11 20:34

Ja het ligt echt puur aan het thema want als ik hem er niet erop heb staan is er niks aan de hand en zodra ik heb aanvink in Winterboard en respring duurt t nog geen 5 seconden of hij springt in de safe mode :(

lolbroeck 29-12-11 21:09

Hmm, op Google vind ik niks over het thema. En ook niet met welke iOS versies het thema werkt... teehan lax - Google zoeken

maureeen 29-12-11 21:12

Nee er staat niet veel over op...
Ik weet wel dat het een HTML thema is..

ray12021968 31-12-11 23:48

Waarom zou je updaten? Als het goed werkt op 4.3.3 dan niks veranderen zou ik zeggen.Ik vond de jailbreak op 4.2.1 veel beter werken maar wilde zo nodig naar 4.3.3 voor de Gestures.

maureeen 31-12-11 23:51

En heb je er spijt van?
Kan het trouwens niet kwaad als je niet update? Bijv. dat je dan de nieuwste beveiligingen niet hebt ofzo?

simlockvrij 01-01-12 14:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ray12021968 (Bericht 753513)
Waarom zou je updaten? Als het goed werkt op 4.3.3 dan niks veranderen zou ik zeggen.Ik vond de jailbreak op 4.2.1 veel beter werken maar wilde zo nodig naar 4.3.3 voor de Gestures.

omdat je anders eeuwig op oude bende blijft draaien.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:36.