//

Waar is BytaFont?

Waar is BytaFont? discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo Forummers, Ik heb een vraagje, ik heb zojuist mijn iPhone 4 helemaal gerestored naar begin instellingen, omdat ik veel problemen ermee had. Ik gebruikte ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak apps en thema's
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 29-12-11, 16:39
Jakiie's schermafbeelding
Jakiie Jakiie is offline
• iOS 6.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Amsterdam-Bijlmer, Nederland
Berichten: 276
Stuur een bericht via Yahoo naar Jakiie
Question Waar is BytaFont?

Hallo Forummers,

Ik heb een vraagje, ik heb zojuist mijn iPhone 4 helemaal gerestored naar begin instellingen, omdat ik veel problemen ermee had. Ik gebruikte voor de restore altijd BytaFont (of FontSwap??) op iOS 5.0, nu ben ik dus overgestapt naar iOS 5.0.1, met untethered jailbreak.

Echter, als ik nu in Cydia 'BytaFont' op zoek, kan ik hem niet vinden. Hij staat simpel gewoon niet in het rijtje. (Net als alle Fonts van BytaFont?) ik had FontSwap geinstalleerd, maar die crasht gelijk weer, dus die zal niet werken op iOS 5.0.1, meende ook dat BytaFont een vervanger van FontSwap was.

Ik heb de ModMyI Repo gewoon in de lijst staan, en de repo staat ook vol met apps, alleen BytaFont ontbreekt dus.. is dit iets bekends? of ligt het aan mijn telefoon? misschien dat iemand me kan helpen? want wil wel graag mijn font veranderen.. staat een stuk mooier, haha!

Fijne laatste 2011 dagen nog!
__________________
Connected with: iPhone 5, 32GB (Zwart), Firmware: 6.1, T-Mobile i-150, Jailbroken.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 31-12-11, 10:41
Sonicastra Sonicastra is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2011
Berichten: 1
Standaard

Had net hetzelfde probleem, even rond gegaan op het internet. Zoek eens op 'Abuse' font daar zit hij inverwerkt Bytafont.

Grtz
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Help! Groot probleem met. bytafont jailbreakme Jailbreak apps en thema's 2 17-02-11 21:42
Waar of niet waar mulderslag Archief 2 22-02-10 09:42
Overstappen op de iPhone 3GS: waar simlockvrij en waar niet LuigiStyla Koopinformatie Nederland 75 19-06-09 17:25
Waar? ZoDra Koopinformatie Nederland 7 04-07-08 18:58

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:47.