iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak apps en thema's (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/)
-   -   Intelliscreenx probleem (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/108983-intelliscreenx-probleem.html)

valentino88 06-01-12 01:27

Intelliscreenx probleem
 
Hallo,

Ik heb net de Intelliscreenx aangeschaft voor op mijn iPhone. 9.99 dollar.
Alleen nadat ik hem daarna heb geïnstalleerd krijg ik een melding. Deamon connnection failed. Er
Stond bij dat ik dan corona moest downe. Ook gedaan, maar doet nog steeds niks.
Hebben andere mensen hier de zelfde ervaring ?

Gr.

Wally© 06-01-12 01:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door valentino88 (Bericht 756091)
Hallo,

Ik heb net de Intelliscreenx aangeschaft voor op mijn iPhone. 9.99 dollar.
Alleen nadat ik hem daarna heb geïnstalleerd krijg ik een melding. Deamon connnection failed. Er
Stond bij dat ik dan corona moest downe. Ook gedaan, maar doet nog steeds niks.
Hebben andere mensen hier de zelfde ervaring ?

Gr.

Simpel...

Je dient je toestel te rebooten/herstarten...

En dan opnieuw je licentie op te halen...

Heb zelf intelliscreenX op mijn iPhone staan...

Kan maar een ding zeggen...

Zo had Apple zijn notificatiecentrum ook moeten maken in iOS5...

valentino88 06-01-12 09:26

Zo simpel, maar o zo effectief. Thanks !! Nog tips en trics die ik kan instellen ? Of nog mooie achtergrond tips voor Intelliscreenx ?

sjonniesw 06-01-12 21:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door valentino88 (Bericht 756137)
Zo simpel, maar o zo effectief. Thanks !! Nog tips en trics die ik kan instellen ? Of nog mooie achtergrond tips voor Intelliscreenx ?


Kan toch alleen maar met jailbreak? in je info staat dat je die niet hebt?

valentino88 07-01-12 08:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door sjonniesw (Bericht 756419)
Kan toch alleen maar met jailbreak? in je info staat dat je die niet hebt?

Zal het vandaag aanpassen. Inmiddels opnieuw Gejailbreaked na update iOS 5.0.1

0bs3rv3r 10-01-12 19:55

iemand problemen met intelliscreen x + favorite contacts ? bij mij respringt hij altijd als ik dit probeer te gebruiken

Wally© 10-01-12 20:04

Heb je versie 1.2 aangekocht via de BigBoss repo..?

Dan zou er in principe geen probleem moeten zijn...

0bs3rv3r 10-01-12 20:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Wally© (Bericht 758198)
Heb je versie 1.2 aangekocht via de BigBoss repo..?

Dan zou er in principe geen probleem moeten zijn...

Ik heb de 1.2.5 aangekocht maar blijft crashen met favorite contacts vanaf ik een derde persoon toevoeg toch... Heb jij deze tweak wel werkende ?

Wally© 10-01-12 20:12

Neen nog niet geprobeerd...

Heb je andere tweaks die te maken hebben met het tonen van foto's van contacten (zoals in sms...Copic is er zo eentje) ?

Deze kunnen namelijk conflicten geven...

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 10 januari 2012 om 19:16 ----------

Van de Bigboss himself...;)

This plugin uses your original favorites from your mobile phone app for speed dial. To add a contact go to your AdressBook - Contacts - choose a contact - Add to Favorites - respring to make it appear...

0bs3rv3r 10-01-12 20:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Wally© (Bericht 758200)
Neen nog niet geprobeerd...

Heb je andere tweaks die te maken hebben met het tonen van foto's van contacten (zoals in sms...Copic is er zo eentje) ?

Deze kunnen namelijk conflicten geven...

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 10 januari 2012 om 19:16 ----------

Van de Bigboss himself...;)

This plugin uses your original favorites from your mobile phone app for speed dial. To add a contact go to your AdressBook - Contacts - choose a contact - Add to Favorites - respring to make it appear...

Het lukt om ze 1 x toe te voegen en te laten zien maar daarna crasht springboard. Heb ook alle andere tweaks zoals copic enzo verwijderd maar dat hielp ook niet.

Ik denk da je t best eens zelf probeert als je intelliscreenx hebt. Dan weet ik of het aan mijn toestel ligt of aan intelli zelf ...

Groetjes

Wally© 10-01-12 20:25

You got a buck to spare..? ;)

Wally© 10-01-12 20:31

1 Bijlage(n)
De heren zitten ook op twitter...

Zonet je prob getweet...;)

0bs3rv3r 10-01-12 20:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Wally© (Bericht 758216)
De heren zitten ook op twitter...

Zonet je prob getweet...;)

Thanks laat je me iets weten desnoods via twitter ?

Wally© 10-01-12 20:37

Als ze me terug tweeten...you'll be the first to know...

dannyhtek 10-01-12 22:01

EDIT - Iemand enig idee hoelang de trial versie is van IntelliscreenX?

Wally© 10-01-12 23:26

3 dagen...

deuxani 11-01-12 14:25

Ik gebruik FavoriteContacts niet meer. Niet omdat het bij mij crashte (ik had 12 contacten zichtbaar), maar omdat deze IntelliScreenX significant vertraagde. Als je in je Notification Center of op je Lockscreen scrollt en je scrollt weg van FavoriteContacts of er naar toe, dan hapert het scrollen precies op het moment als hij FavoriteContacts moet tonen of verbergen. Alsof het snel weer even ingeladen moet worden.

Ik gebruik nu WeeSpeeddial, welke en iets minder ruimte in beslag neemt qua hoogte en dus geen vertraging heeft.

0bs3rv3r 11-01-12 15:22

Updated all in cydia and now it seems to work without lag or anything ! thanks all !


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 05:59.