//

Muziek downloaden

Muziek downloaden discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Hee allemaal. Heb mijn oude iPhone ( 4 16gb ) weer uit de kast gepakt. Nu kwam ik erachter dat de homebutton heel slecht werkte. ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak apps en thema's
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 07-01-12, 11:53
alo-b alo-b is offline
• iOS 7.0.2
• 7.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Dicht bij den haag
Berichten: 150
Standaard Muziek downloaden

Hee allemaal.

Heb mijn oude iPhone ( 4 16gb ) weer uit de kast gepakt. Nu kwam ik erachter dat de homebutton heel slecht werkte. Helaas ben ik een student dus even te weinig geld voor een reparatie xD gelukkig kende ik activator nog en heb hem dus maar even gejailbreaked.

Allemaal leuk en aardig maar ik heb sinds de iPhone 2G geen jailbreak meer gehad en ik zie dat alles een beetje veranderd is! ( iemand overig enig idee of installer nog bestaat of is alles nu cydia? ).

Nu ze wat verder zijn zoek ik een app waarmee ik muziek kan downloaden vanaf mijn phone en dan rechtstreeks naar mijn iPod libery. Het liefst zou ik zelfs in 1 keer albums downloaden maar dat is vast te veel gevraagd?

Nouja, leuk om al de nieuwe opties van cydia weer eens te zien en ik hoop dat iemand deze oud-jailbreaker kan helpen!

Groetjes
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 07-01-12, 13:56
Joffysloffy Joffysloffy is offline
• iOS 10.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2011
Berichten: 31
Standaard

Je kan hiervoor Activator gebruiken geloof ik. En ik denk dat je bestanden via iFile naar de iPod app kan zetten, maar dat weet ik niet zeker. Da's maar een gokje .
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
probleem downloaden muziek itunes doorkerstens iTunes 2 22-02-11 16:40
Muziek: Automatisch muziek downloaden / itunes biblitotheek downloaden xBram Muziek, foto & video 7 25-11-08 15:22
Windows: Gekochte muziek opnieuw downloaden? Animetic iTunes 4 24-08-08 03:11
Muziék downloadén Emiin' Archief 37 24-04-08 10:12
Muziek: Welke programma om muziek te downloaden?? Alternative Junkie Muziek, foto & video 5 18-11-07 21:17

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:59.