iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak apps en thema's (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/)
-   -   Notification center via lockscreen (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/110423-notification-center-via-lockscreen.html)

AtesYurek 23-01-12 00:26

Notification center via lockscreen
 
Goededag,

Ik zou graag willen weten of er een tweak bestaat waarmee je in lockscreen naar notification center kan gaan. Hiermee bedoel ik niet intelliscreen etc, maar dat ik met de zelfde down swipe beweging naar de nc kan gaan.

Mvg

Bomans 23-01-12 08:50

Behalve instelliscreenX (maar die wil je niet) zijn er geen andere vrees ik.

AtesYurek 23-01-12 09:29

Ik wil gewoon de huidige nc kunnen 'activeren' via lockscreen, kan dit niet?

Bomans 23-01-12 09:44

Neen. Niet zonder intelliscreenX

AtesYurek 23-01-12 16:23

Ik weet genoeg, dank u

Bubbly 23-01-12 16:43

Maar waarom kan dit eigenlijk niet?

Ik vind het ook bizar dat jailbreakers het niet voor elkaar kunnen krijgen de native tweet composer op het LS te tonen.

Jail-breaken kan dus niet de jail van het LS breken? :P

AtesYurek 23-01-12 17:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bubbly (Bericht 764314)
Maar waarom kan dit eigenlijk niet?

Ik vind het ook bizar dat jailbreakers het niet voor elkaar kunnen krijgen de native tweet composer op het LS te tonen.

Jail-breaken kan dus niet de jail van het LS breken? :P

Ja precies mijn gedachte, ik ga ervan uit dat er genoeg vraag is hiervoor

jpbstolk 14-02-12 15:33

Add Notification Center On Your Lockscreen With Bulletin (Jailbreak Tweak) - Jailbreak 5.0.1 - 5.1 CydiaHelp

Met Bulletin kan je notifications bekijken zonder te unlocken. Kost wel 0.99 cent. altijd goedkoper dan 9.99 :)

Wally© 14-02-12 15:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jpbstolk (Bericht 771096)
Add Notification Center On Your Lockscreen With Bulletin (Jailbreak Tweak) - Jailbreak 5.0.1 - 5.1 CydiaHelp

Met Bulletin kan je notifications bekijken zonder te unlocken. Kost wel 0.99 cent. altijd goedkoper dan 9.99 :)

Die 9.99 zijn het dubbel en dik waard...

Mijn gedacht...:d

Bubbly 15-02-12 00:08

$8 ervan is voor een nutteloze sms-app.. :(

Als het geen gedwongen koppelverkoop (ISX & Messages+) was, dan had ik het misschien al gekocht (een stuk goedkoper dan ook). Maar ja twijfel onder meer daardoor nog steeds tussen ISX en LockInfo :P

Bomans 15-02-12 08:42

ISX is wel meer dan het NC op je lockscreen en een Messages+ app ...

marcellie 15-02-12 09:41

Nice zoiets als Bulletin zocht ik nog!

yuuupedwin 15-02-12 10:17

wie weet komt er ook wel whatsapp+ feature binnenkort voor intelliscreenx

marcellie 15-02-12 10:57

Vraagje over intelliscreenx. Is deze continue aanwezig op je lockscreen of alleen als je deze naar beneden schuift net zoals bij het notification center. Of is dit eventueel in te stellen?

Bomans 15-02-12 11:03

Zoal je zelf wil.

Bij mij continu aanwezig. Maar als je hem "wegswiped" is hij verdwenen tot je hem weer tevooschijn haalt.

yuuupedwin 15-02-12 11:09

ik use hem niet op ls maar kan wel ook niet continue, heb graag niet dat mensen mijn notificaties zomaar kunnen lezen of mijn mail

WDS001 15-02-12 16:14

 Verplaatst naar: Jailbreak apps

Bubbly 16-02-12 00:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bomans (Bericht 771265)
ISX is wel meer dan het NC op je lockscreen en een Messages+ app ...

In vergelijking met LockInfo zijn de enige echte verschillen de extra widgets die een eigen pagina hebben (Facebook/Twitter e.d.). Heb nu van beide de trials gebruikt (ISX eerst) en dat is het enige wat ik mis/herinner als verschil en pluspunt van ISX.

Misschien komt dat doordat 3 dagen voor zo'n vrij uitgebreide tweak te kort is om je interesse werkelijk te wekken als de concurrent 14 dagen trial biedt. Vrij logisch dat ISX dan eigenlijk nauwelijks blijft hangen..

Datamonster 16-02-12 06:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bubbly (Bericht 771549)
In vergelijking met LockInfo zijn de enige echte verschillen de extra widgets die een eigen pagina hebben (Facebook/Twitter e.d.). Heb nu van beide de trials gebruikt (ISX eerst) en dat is het enige wat ik mis/herinner als verschil en pluspunt van ISX.

Misschien komt dat doordat 3 dagen voor zo'n vrij uitgebreide tweak te kort is om je interesse werkelijk te wekken als de concurrent 14 dagen trial biedt. Vrij logisch dat ISX dan eigenlijk nauwelijks blijft hangen..

Was onder IOS4 ook een gebruiker van lockinfo.
Maar onder iOS5, vind ik ISX toch meer native dan lockinfo.
ziet er toch wat mooier uit :D:D

Boekel 16-02-12 14:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bomans (Bericht 771295)
Zoal je zelf wil.

Bij mij continu aanwezig. Maar als je hem "wegswiped" is hij verdwenen tot je hem weer tevooschijn haalt.

Bomans,

Hoe krijg je dit voor elkaar?
Zodra ik in lockscreen op mijn homebutton druk,
zie in het NC wegschieten en komt de slide to unlock knop tevoorschijn?
Is dat bij jou dan niet?


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:01.