iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak apps en thema's (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/)
-   -   Background apps sluiten (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/110424-background-apps-sluiten.html)

Primithras 23-01-12 01:29

Background apps sluiten
 
Hellow,

Ik zit met een vraag/probleem waar iemand me misschien mee kan helpen hier.
Ik heb net uit garantie een gloednieuwe iPhone terug gekregen en zou graag de batterij zo goed mogelijk sparen. Daarom zou ik graag alle (background) apps sluiten van zodra ik de iPhone lock. (Heb 5.0.1 jailbreak)

Ik heb reeds enkele dingen geprobeerd zoals AppQuit en RemoveBG die alletwee doen wat hun naam zegt. Enige probleem is dat je via activator een knop aan deze functies moet hangen om ze te triggeren. Nu ik zou graag hebben dat van de moment ik op mijn sleep knop druk om hem te locken dat zo ook de functie triggert. Helaas is dit niet mogelijk met activator (vraag me niet waarom, single push home button gaat wel maar single push sleep button, nope).

Momenteel gebruik ik Backgrounder zodat geen enkele app in de achtergrond nog draait maar dit is ook niet zo ideaal want dan heb ik natuurlijk geen multi tasking.

Dus kort samengevat:
Is er een app/tool waarmee ik alle (background) apps kan afsluiten als ik op de sleep knop druk om mijn iPhone te locken?

dutchduc 23-01-12 01:36

Multicleaner kan je eens proberen, met de shake optie is die wel erg makkelijk. Niet helemaal wat je vraagt, maar even shaken voordat je op de sleepbutton drukt ��

Primithras 23-01-12 09:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dutchduc (Bericht 763968)
Multicleaner kan je eens proberen, met de shake optie is die wel erg makkelijk. Niet helemaal wat je vraagt, maar even shaken voordat je op de sleepbutton drukt ��

Ja dat kan je ook met Activator zo instellen maar dat vergeet ik ongetwijfeld, ik ken mezelf. Het zou echt moeten gebeuren tijdens het locken. Wel fijn zo, gisteren avond iPhone opgeladen, sta net op, nog steeds 100%. :p

misterrr 23-01-12 15:01

zoek in cydia naar Removebackrground sb toggle dan hoef je niks via activator te doen gewoon via sbsettings kan je alle apps in 1 keer sluiten

Primithras 23-01-12 15:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door misterrr (Bericht 764210)
zoek in cydia naar Removebackrground sb toggle dan hoef je niks via activator te doen gewoon via sbsettings kan je alle apps in 1 keer sluiten

Dit doe ik ook al regelmatig, zou gewoon graag het proces automatiseren. :D

Kevin 23-01-12 15:33

BackgroundWeeKill ofzo eens proberen.
Is eens tappen en alles is weg.

Primithras 24-01-12 09:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Primithras (Bericht 764214)
Zou gewoon graag het proces automatiseren. :D

Kan toch zo moeilijk niet zijn als ze voor alle andere dingen een app hebben?

whesley 24-01-12 16:03

Ik gebruik hiervoor gewoon Multiflow, is te activeren door 2x op de statusbar te drukken.
Vind ik persoonlijk wel een fijne app

kerozine 25-01-12 17:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door whesley (Bericht 764712)
Ik gebruik hiervoor gewoon Multiflow, is te activeren door 2x op de statusbar te drukken.
Vind ik persoonlijk wel een fijne app

Ik heb nu Backgrounder / Multiflow geïnstalleerd ? Nu kan ik toch multitasking uitschakelen als dat mogelijk is of niet ?

charleyr 29-01-12 13:02

Killbackground werkt voor mij prima


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:27.