iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak apps en thema's (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/)
-   -   Lock Calendar iOS 5 (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/110942-lock-calendar-ios-5-a.html)

chapp 28-01-12 21:25

Lock Calendar iOS 5
 
Ik ben heel vergeetachtig. Als mijn hoofd niet vast zat dan zou ik die nog vergeten! Ik had hier een oplossing voor, namelijk 'Lock Calendar'. Elke keer dat ik mijn telefoon opende zag ik gelijk al mijn (belangrijke) afspraken staan.

Ik heb gisteren echter mijn iPhone geupdate naar iOS 5.0.1, maar tot mijn grote schrik zag ik dat Lock Calendar niet compatibel is met 5.0.1. Kent iemand een alternatieve app met dezelfde functies? Of is het bekend wanneer Lock Calendar een update krijgt?

Alvast bedankt!

Scooter 28-01-12 22:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door chapp (Bericht 766411)
Ik ben heel vergeetachtig. Als mijn hoofd niet vast zat dan zou ik die nog vergeten! Ik had hier een oplossing voor, namelijk 'Lock Calendar'. Elke keer dat ik mijn telefoon opende zag ik gelijk al mijn (belangrijke) afspraken staan.

Ik heb gisteren echter mijn iPhone geupdate naar iOS 5.0.1, maar tot mijn grote schrik zag ik dat Lock Calendar niet compatibel is met 5.0.1. Kent iemand een alternatieve app met dezelfde functies? Of is het bekend wanneer Lock Calendar een update krijgt?

Alvast bedankt!

Is Lockinfo geen alternatief?

yuuupedwin 28-01-12 22:25

als het compatibel is met 5.0 dan ook met 5.0.1 neem ik aan, zou beetje raar zijn als dit niet zo was. Heb je het al geprobeert gewoon te installe?

chapp 29-01-12 17:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Scooter (Bericht 766424)
Is Lockinfo geen alternatief?

Lockinfo is inderdaad een aardig alternatief, maar Lock Calendar was net iets simpeler en overzichtelijker.

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door yuuupedwin (Bericht 766430)
als het compatibel is met 5.0 dan ook met 5.0.1 neem ik aan, zou beetje raar zijn als dit niet zo was. Heb je het al geprobeert gewoon te installe?

Hij is installeert Lock Calendar wel in Cydia, maar na de installatie kan de iPhone de iPhone alleen draaien in safe mode..

kuotje 29-01-12 19:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door chapp (Bericht 766613)
Lockinfo is inderdaad een aardig alternatief, maar Lock Calendar was net iets simpeler en overzichtelijker.



Hij is installeert Lock Calendar wel in Cydia, maar na de installatie kan de iPhone de iPhone alleen draaien in safe mode..

Lockinfo kan je ook simpel houden. Beetje customisen ;)

bsuma 29-01-12 21:07

Ik heb hetzelfde probleem, en ben dus ook op zoek naar een goed alternatief voor Lock calender. Ik heb IntelliscreenX 3 dagen gratis geprobeerd, maar ik ben alleen op zoek naar m'n agenda op 't lockscreen, en bij deze zijn slechts 10 agenda punten onder ekaar te zien. Ik wil graag duidelijk onderscheid in de dagen, en meer dan 10 punten te zien zijn. Dus ... iemand een goed alternatief ??

Wallyİ 30-01-12 21:27

Ik heb geen idee of deze app zich ook laat integreren in het notificatie centrum...

App Store - Awesome Calendar(+ToDos, Notes, sync with Google Calendar)

stefaaaan 02-02-12 20:21

Ik heb dit dus ook echt nodig, een alternatief voor lock calendar. Dat was perfect

chapp 03-02-12 00:39

Het beste alternatief is Lockinfo en dan alleen de Calendar als plugin instellen.

stefaaaan 03-02-12 00:55

Klopt, is bijna hetzelfde. Alleen kost lock info dus geld. Toch? Of?

bsuma 17-10-12 23:50

Weet iemand of Lock Calender inmiddels al op IOS 5 werkt op een iphone 4s?
Hij staat wel in cydia maar durf het nog niet te installeren.
Iemand??


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:14.