//

Maps Offline foutmelding

Maps Offline foutmelding discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door DurdenDesign Nou die guide heb ik gebruikt en dat werkt ook gewoon goed. Op deze applicatie na... mijn telefoon brickte bij ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak apps en thema's
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 15-04-08, 14:11
wouter3's schermafbeelding
wouter3 wouter3 is offline
• iOS 11.4
• 11.4
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Burgh-Haamstede
Berichten: 118
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DurdenDesign Bekijk bericht
Nou die guide heb ik gebruikt en dat werkt ook gewoon goed. Op deze applicatie na... mijn telefoon brickte bij Boss Tool juist!
De Boss Tool werkte bij mij goed nadat ik mijn iPhone opnieuw had geunlocked met Ziphone. Misschien is de combinatie van de commands uit de guide en daarna de Boss Tool wel fataal. Waarom heb je overigens de Boss Tool nog gebruikt als de Commands uit de Guide voor jou werkten?
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 15-04-08, 15:57
desmodus desmodus is offline
• iOS 4.0
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 46
Standaard

Nou, bij mij werkt het niet hoor. Ik kan alleen 0.9Mb files aanmaken in Maps Offline. Dit is de grootte van de Cache van de standaard Maps.app volgens mij. Ik wil nl. graag Amsterdam op straatniveau hebben.
Wat ik nu heb gedaan is het volgende:
Maps aangezet (met Wi-Fi aan). Door de hele kaart van Amsterdam gescrolled zodat deze in cache staat (lukt niet met hele stad, bij elk nieuw deel valt er weer een oud deel uit de cache).
Is er geen mogelijkheid om op een andere manier de maps te bewaren? Of zijn ergens misschien maps van amsterdam, rotterdam en den haag te vinden?
  #23  
Oud 16-04-08, 12:22
DurdenDesign DurdenDesign is offline
• iOS 1.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 39
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wouter3 Bekijk bericht
De Boss Tool werkte bij mij goed nadat ik mijn iPhone opnieuw had geunlocked met Ziphone. Misschien is de combinatie van de commands uit de guide en daarna de Boss Tool wel fataal. Waarom heb je overigens de Boss Tool nog gebruikt als de Commands uit de Guide voor jou werkten?
Nee, ik heb Boss Tool gebruikt. Dat verneukte me telefoon, toen restore gedaan en daarna ziphone... daarna niet opnieuw geprobeerd! Dus daarom alleen die guide geprobeerd... dat werkte wel!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Software: Beste offline maps oplossing? ReB87 iPhone Navigatie 3 14-10-10 14:59
google maps offline? theory18 iPhone Apps 0 31-07-10 22:08
Parijs / offline maps en cityguides gregorybolkenstijn iPhone Apps 2 18-01-10 16:56
Maps Offline Sjaak de Bollenboer iPhone Apps 1 08-12-08 16:29

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:48.