iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak apps en thema's (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/)
-   -   Maps Offline foutmelding (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/11155-maps-offline-foutmelding.html)

DurdenDesign 13-04-08 12:58

Maps Offline foutmelding
 
Ik heb Maps Offline geinstalleerd, maar krijg een foutmelding bij het opstarten:

Jiggy. JavaScript error "ReferenceError: UIPreferencesTable is not defined in '/var/Applications/Maps/Offline.app/main.js'at line 60 :

Het enige dat ik heb gedaan (wat naar mijn idee hiermee te maken kan hebben) is de Disk Full guide (van Sjowol) uit de wiki gevolgd. Hoe kan ik dit fixen?

wouter3 13-04-08 17:32

Van de site kun je een zip file voor de PC downloaden, maar daar heb ik niet zoveel aan. Deze applicatie komt ook niet voor onder de Big Boss tools op de iPhone. Hoe heb jij die op je iPhone geinstalleerd?

DurdenDesign 13-04-08 18:29

Via Big Boss source...

wouter3 13-04-08 20:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door DurdenDesign (Bericht 97784)
Via Big Boss source...

Ik heb BigBoss Apps and Themes by sources staan op mijn iPhone. Zijn er nog andere Big Boss Sources and om welke applicatie van Big Boss Sources gaat het precies en welke url moet ik gebruiken om die Big Boss source te laden op mijn iPhone?

DurdenDesign 13-04-08 22:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door wouter3 (Bericht 97832)
Ik heb BigBoss Apps and Themes by sources staan op mijn iPhone. Zijn er nog andere Big Boss Sources and om welke applicatie van Big Boss Sources gaat het precies en welke url moet ik gebruiken om die Big Boss source te laden op mijn iPhone?

Ja, bij sources in de installer moet je Bigboss's recommende sources hebben. Denk dat hij daar dan in zou moeten staan... als ik naar Maps Offline ga en kijk naar Name en Contact dan staat er Big Boss.

Heb nu contact met de maker van Maps Offline, over mijn foutmelding. Als ik een oplossing hoor, post ik het.

jorishetbengeltje 14-04-08 09:59

hee,

hoe krijg je de offline kaarten in je iphone. Ik wil graag de stad Den Bosch offline hebben maar weet niet hoe ik deze kan downloaden en dan erin zetten. Heb wel al Maps Offline op mijn iphone gezet.

wouter3 14-04-08 19:43

Ik neem aan dat je eerst de kaart van Den Bosch laadt als je online bent. Daarna kun je hem op de disk opslaan via een menu.

Maar hoe heb je de applicatie op je iPhone kunnen zetten? Niemand heeft mij nog kunnen zeggen via welke url je de sources moet laden en welke applcatie je dan moet installeren.

jorishetbengeltje 14-04-08 19:45

nou ik heb hem gewoon via de Boss source gevonden. en dan eerst jiggy runtime via installeren installeren. en daarna maps offline

wouter3 14-04-08 19:48

Ik neem aan dat je eerst de kaart van Den Bosch laadt als je online bent. Daarna kun je hem op de disk opslaan via een menu.

Maar hoe heb je de applicatie op je iPhone kunnen zetten? Niemand heeft mij nog kunnen zeggen via welke url je de sources moet laden en welke applcatie je dan moet installeren.

wouter3 14-04-08 19:53

Alvorens je applicaties kunt installeren moet je die via de installer eerst downloaden en daarvoor moet je een url invoeren, en dus wat is de url van Boss Source?

jorishetbengeltje 14-04-08 20:05

http//sleepers.net/iphone

kan jij mij dan uitleggen hoe je de kaarten op je iphone krijgt. want mij lukt het niet hoor

wouter3 14-04-08 20:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door DurdenDesign (Bericht 97636)
Ik heb Maps Offline geinstalleerd, maar krijg een foutmelding bij het opstarten:

Jiggy. JavaScript error "ReferenceError: UIPreferencesTable is not defined in '/var/Applications/Maps/Offline.app/main.js'at line 60 :

Het enige dat ik heb gedaan (wat naar mijn idee hiermee te maken kan hebben) is de Disk Full guide (van Sjowol) uit de wiki gevolgd. Hoe kan ik dit fixen?

Heb je al geprobeerd met de Boss Tool alle applicaties van de kleine geheugen naar het 8GB geheugen te verplaatsen. Die disk full guide moet je niet gebruiken want daarmee heb ik eens mijn hele iPhone gewist waardoor ik opnieuw moest beginnen met Ziphone

wouter3 14-04-08 20:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jorishetbengeltje (Bericht 98337)
http//sleepers.net/iphone

kan jij mij dan uitleggen hoe je de kaarten op je iphone krijgt. want mij lukt het niet hoor

Ik heb inmiddels de Maps Offline goed geinstalleerd. Je moet volgens mij eerst met Wi-Fi aan in "Maps offline" een stadsnaam invoeren, bv Den Bosch. Die file wordt dan binnengehaald en in het onderste menu aangegeven. Dat is pas te zien als je er eerst uit gaat en dan weer in Maps offline komt. Daarna zou je je Wi-Fi en Edge moeten uitzetten. Dan in Maps offline de juiste stad in je cache zetten, door Den Bosch aan te tikken. Hij moet dan het bericht Den Bosch successfully restored geven. Na OK, zou je via de gewone Maps de kaart van Den Bosch moeten zien. Dat werkt echter niet!!

Als je eerst in Maps offline Den Bosch in de cache zet, en daarna Maps open en Den Bosch opzoekt, en daarna je Wi-Fi uitzet kun je nadat je Maps opent de kaart van Den Bosch wel zien.

Zodra je dan in Maps offline een kaart van een andere stad in de cache zet, is ook Den Bosch uit Maps verdwenen en kun je die andere stad ook niet zien. Dat is volgens mij nog een probleem. Je kunt in ieder geval een kaart offline bekijken op deze manier

dingemansje 14-04-08 21:50

Bij mij werkt hij echt prima, zowel met de routes als met de gewone kaarten.

Ik doe het als volgt:
Zorg dat je verbinding hebt met wi-fi
1. Ga naar maps, en zoek de stad op. (Ik zet de kaart op de grootte die ik wil, of dat echt nodig is weet ik niet.)
2. Als je dat gedaan hebt, druk je op de Home-Button
3. Open nu Maps-Offline.
4. Voer de naam in die je aan de kaart wilt geven, in het bovenste invul-vak
5. Druk op Return (oftewel de enter in je toetsenbord)
6. Maps-offline zal nu aangeven dat de kaart is opgeslagen
7. Druk weer op de home-button
8. Ga naar settings en zet je Wi-Fi uit
9. Druk op de home-button
10. Ga naar maps-offline en kies de kaart die je zojuist hebt opgeslagen
11. Druk op de home-button
12. Open de 'standaard' maps, en je zult zien dat de kaart die jij wilt wordt weergegeven.

wouter3 14-04-08 22:04

als je nu een andere stad laadt in Maps offline, werkt hij dan ook nog? Bij mij werkt hij dan niet meer

dingemansje 14-04-08 22:26

bij mij doet hij het dan nog steeds

wouter3 14-04-08 22:46

Ik ben benieuwd wat het verschil is tussen jouw installatie en die van ons. Ik heb eerst jitter geinstalleerd en daarna Maps Offline. Alles is goed verlopen, maar toch werkt het niet goed. Ik zal eens op andere fora kijken of iemand dezelfde problemen heeft en daarvoor een oplossing heeft gevonden

DurdenDesign 15-04-08 11:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door wouter3 (Bericht 98384)
Heb je al geprobeerd met de Boss Tool alle applicaties van de kleine geheugen naar het 8GB geheugen te verplaatsen. Die disk full guide moet je niet gebruiken want daarmee heb ik eens mijn hele iPhone gewist waardoor ik opnieuw moest beginnen met Ziphone

Nou die guide heb ik gebruikt en dat werkt ook gewoon goed. Op deze applicatie na... mijn telefoon brickte bij Boss Tool juist!

macfreaker 15-04-08 12:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door wouter3 (Bericht 98527)
Ik ben benieuwd wat het verschil is tussen jouw installatie en die van ons. Ik heb eerst jitter geinstalleerd en daarna Maps Offline. Alles is goed verlopen, maar toch werkt het niet goed. Ik zal eens op andere fora kijken of iemand dezelfde problemen heeft en daarvoor een oplossing heeft gevonden

Heb je een correcte versie van jiggy runtime geinstalleerd ? Moet minimum 0.26 zijn! Kijk dat eens na.

wouter3 15-04-08 13:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door macfreaker (Bericht 98768)
Heb je een correcte versie van jiggy runtime geinstalleerd ? Moet minimum 0.26 zijn! Kijk dat eens na.

Bij mij is versie 0.26 geinstalleerd, dus daar kan het niet aan liggen


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:21.