iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak apps en thema's (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/)
-   -   Wat cydia vraagjes (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/111835-cydia-vraagjes.html)

Nipje 10-02-12 14:37

Wat cydia vraagjes
 
Hallo allemaal!

Ik ben zelf nieuw met het jailbreaken en ik heb dus wat vraagjes. Ten eerste kom ik er niet echt uit hoe ik nou custom icons kan installeren? Momenteel download ik gewoon een thema via cydia en die kan ik dan meteen instellen in winterboard. Veel thema's zijn echter alleen via internet gewoon te downloaden en moet ik dan op de een of andere manier zelf op mijn iphone zetten. Hoe werkt dit?

Daarnaast vraag ik me dus ook af hoe ik gewoon mijn dock aan kan passen? Veel thema's wijzigen mijn dock niet naar wens.

Verder viel het me op dat sommige thema's de mail en music icon niet wijzigen terwjil ze er wel zijn. Ik las dat dit met ios 5 te maken heeft? En hoe krijg ik het voor mekaar om deze icons dan toch werkend te krijgen?

Ik hoop dat iemand me in de goede richting kan helpen :)

yuuupedwin 10-02-12 21:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nipje (Bericht 770178)
Hallo allemaal!

Ik ben zelf nieuw met het jailbreaken en ik heb dus wat vraagjes. Ten eerste kom ik er niet echt uit hoe ik nou custom icons kan installeren? Momenteel download ik gewoon een thema via cydia en die kan ik dan meteen instellen in winterboard. Veel thema's zijn echter alleen via internet gewoon te downloaden en moet ik dan op de een of andere manier zelf op mijn iphone zetten. Hoe werkt dit?

Daarnaast vraag ik me dus ook af hoe ik gewoon mijn dock aan kan passen? Veel thema's wijzigen mijn dock niet naar wens.