iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak apps en thema's (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/)
-   -   Wat cydia vraagjes (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/111835-cydia-vraagjes.html)

Nipje 10-02-12 14:37

Wat cydia vraagjes
 
Hallo allemaal!

Ik ben zelf nieuw met het jailbreaken en ik heb dus wat vraagjes. Ten eerste kom ik er niet echt uit hoe ik nou custom icons kan installeren? Momenteel download ik gewoon een thema via cydia en die kan ik dan meteen instellen in winterboard. Veel thema's zijn echter alleen via internet gewoon te downloaden en moet ik dan op de een of andere manier zelf op mijn iphone zetten. Hoe werkt dit?

Daarnaast vraag ik me dus ook af hoe ik gewoon mijn dock aan kan passen? Veel thema's wijzigen mijn dock niet naar wens.

Verder viel het me op dat sommige thema's de mail en music icon niet wijzigen terwjil ze er wel zijn. Ik las dat dit met ios 5 te maken heeft? En hoe krijg ik het voor mekaar om deze icons dan toch werkend te krijgen?

Ik hoop dat iemand me in de goede richting kan helpen :)

yuuupedwin 10-02-12 21:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nipje (Bericht 770178)
Hallo allemaal!

Ik ben zelf nieuw met het jailbreaken en ik heb dus wat vraagjes. Ten eerste kom ik er niet echt uit hoe ik nou custom icons kan installeren? Momenteel download ik gewoon een thema via cydia en die kan ik dan meteen instellen in winterboard. Veel thema's zijn echter alleen via internet gewoon te downloaden en moet ik dan op de een of andere manier zelf op mijn iphone zetten. Hoe werkt dit?

Daarnaast vraag ik me dus ook af hoe ik gewoon mijn dock aan kan passen? Veel thema's wijzigen mijn dock niet naar wens.

Verder viel het me op dat sommige thema's de mail en music icon niet wijzigen terwjil ze er wel zijn. Ik las dat dit met ios 5 te maken heeft? En hoe krijg ik het voor mekaar om deze icons dan toch werkend te krijgen?

Ik hoop dat iemand me in de goede richting kan helpen :)


1. heb ik al beantwoord :D

2. moet je een dock in het thema zetten met de naam SBDockBG@2x weet niet of het altijd werkt, moet wel

3. moet je de bundle name veranderen in het thema onder bundles

muziek": com.apple.mobileipod
mail: com.apple.mobilemail
video: com.apple.videos
reminders: com.apple.reminders

veel plezier met themen

Nipje 10-02-12 23:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door yuuupedwin (Bericht 770281)
1. heb ik al beantwoord :D

2. moet je een dock in het thema zetten met de naam SBDockBG@2x weet niet of het altijd werkt, moet wel

3. moet je de bundle name veranderen in het thema onder bundles

muziek": com.apple.mobileipod
mail: com.apple.mobilemail
video: com.apple.videos
reminders: com.apple.reminders

veel plezier met themen

Bedankt voor je informatie! Ik krijg echter bij 2 themes de mail en ipod icon nog niet gewijzigd. De mappen hebben de naam zoals jij ze geeft. De themes waar ik het over heb zijn Mojo2 en Glacien ofzo. Jammer dat de 2 icons niet werken. Ze staan wel in de mapjes :O

kuotje 11-02-12 12:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nipje (Bericht 770318)
Bedankt voor je informatie! Ik krijg echter bij 2 themes de mail en ipod icon nog niet gewijzigd. De mappen hebben de naam zoals jij ze geeft. De themes waar ik het over heb zijn Mojo2 en Glacien ofzo. Jammer dat de 2 icons niet werken. Ze staan wel in de mapjes :O

ik ben niet bekend met de nieuwe names voor de iconen in IOS 5 misschien zijn ze in het nederlands :) of ff googlen naar de andere namen voor mail en muziek

yuuupedwin 12-02-12 16:09

ik zou het anders ook niet weten, anders gewoon op google searche naar dat thema + ios 5 compatible en kijk ook even wat de naam van de plaatjes in de bundle is (als je wilt), misschien is deze verkeerd

SG3i 12-02-12 22:46

Omdat in iOS 5 het geen iPod meer is maar Muziek zal je dit icoontje zelf moeten wijzigen.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:20.