//

Wat cydia vraagjes

Wat cydia vraagjes discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal! Ik ben zelf nieuw met het jailbreaken en ik heb dus wat vraagjes. Ten eerste kom ik er niet echt uit hoe ik ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak apps en thema's
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 10-02-12, 15:37
Nipje Nipje is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 64
Standaard Wat cydia vraagjes

Hallo allemaal!

Ik ben zelf nieuw met het jailbreaken en ik heb dus wat vraagjes. Ten eerste kom ik er niet echt uit hoe ik nou custom icons kan installeren? Momenteel download ik gewoon een thema via cydia en die kan ik dan meteen instellen in winterboard. Veel thema's zijn echter alleen via internet gewoon te downloaden en moet ik dan op de een of andere manier zelf op mijn iphone zetten. Hoe werkt dit?

Daarnaast vraag ik me dus ook af hoe ik gewoon mijn dock aan kan passen? Veel thema's wijzigen mijn dock niet naar wens.

Verder viel het me op dat sommige thema's de mail en music icon niet wijzigen terwjil ze er wel zijn. Ik las dat dit met ios 5 te maken heeft? En hoe krijg ik het voor mekaar om deze icons dan toch werkend te krijgen?

Ik hoop dat iemand me in de goede richting kan helpen
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 10-02-12, 22:44
yuuupedwin yuuupedwin is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2012
Berichten: 89
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nipje Bekijk bericht
Hallo allemaal!