//

Wat cydia vraagjes

Wat cydia vraagjes discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal! Ik ben zelf nieuw met het jailbreaken en ik heb dus wat vraagjes. Ten eerste kom ik er niet echt uit hoe ik ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak apps en thema's
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 10-02-12, 15:37
Nipje Nipje is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 64
Standaard Wat cydia vraagjes

Hallo allemaal!

Ik ben zelf nieuw met het jailbreaken en ik heb dus wat vraagjes. Ten eerste kom ik er niet echt uit hoe ik nou custom icons kan installeren? Momenteel download ik gewoon een thema via cydia en die kan ik dan meteen instellen in winterboard. Veel thema's zijn echter alleen via internet gewoon te downloaden en moet ik dan op de een of andere manier zelf op mijn iphone zetten. Hoe werkt dit?

Daarnaast vraag ik me dus ook af hoe ik gewoon mijn dock aan kan passen? Veel thema's wijzigen mijn dock niet naar wens.

Verder viel het me op dat sommige thema's de mail en music icon niet wijzigen terwjil ze er wel zijn. Ik las dat dit met ios 5 te maken heeft? En hoe krijg ik het voor mekaar om deze icons dan toch werkend te krijgen?

Ik hoop dat iemand me in de goede richting kan helpen
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 10-02-12, 22:44
yuuupedwin yuuupedwin is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2012
Berichten: 89
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nipje Bekijk bericht
Hallo allemaal!

Ik ben zelf nieuw met het jailbreaken en ik heb dus wat vraagjes. Ten eerste kom ik er niet echt uit hoe ik nou custom icons kan installeren? Momenteel download ik gewoon een thema via cydia en die kan ik dan meteen instellen in winterboard. Veel thema's zijn echter alleen via internet gewoon te downloaden en moet ik dan op de een of andere manier zelf op mijn iphone zetten. Hoe werkt dit?

Daarnaast vraag ik me dus ook af hoe ik gewoon mijn dock aan kan passen? Veel thema's wijzigen mijn dock niet naar wens.

Verder viel het me op dat sommige thema's de mail en music icon niet wijzigen terwjil ze er wel zijn. Ik las dat dit met ios 5 te maken heeft? En hoe krijg ik het voor mekaar om deze icons dan toch werkend te krijgen?

Ik hoop dat iemand me in de goede richting kan helpen

1. heb ik al beantwoord

2. moet je een dock in het thema zetten met de naam SBDockBG@2x weet niet of het altijd werkt, moet wel

3. moet je de bundle name veranderen in het thema onder bundles

muziek": com.apple.mobileipod
mail: com.apple.mobilemail
video: com.apple.videos
reminders: com.apple.reminders

veel plezier met themen
  #3  
Oud 11-02-12, 00:37
Nipje Nipje is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 64
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door yuuupedwin Bekijk bericht
1. heb ik al beantwoord

2. moet je een dock in het thema zetten met de naam SBDockBG@2x weet niet of het altijd werkt, moet wel

3. moet je de bundle name veranderen in het thema onder bundles

muziek": com.apple.mobileipod
mail: com.apple.mobilemail
video: com.apple.videos
reminders: com.apple.reminders

veel plezier met themen
Bedankt voor je informatie! Ik krijg echter bij 2 themes de mail en ipod icon nog niet gewijzigd. De mappen hebben de naam zoals jij ze geeft. De themes waar ik het over heb zijn Mojo2 en Glacien ofzo. Jammer dat de 2 icons niet werken. Ze staan wel in de mapjes
  #4  
Oud 11-02-12, 13:55
kuotje's schermafbeelding
kuotje kuotje is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Den Bosch
Berichten: 2.038
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nipje Bekijk bericht
Bedankt voor je informatie! Ik krijg echter bij 2 themes de mail en ipod icon nog niet gewijzigd. De mappen hebben de naam zoals jij ze geeft. De themes waar ik het over heb zijn Mojo2 en Glacien ofzo. Jammer dat de 2 icons niet werken. Ze staan wel in de mapjes
ik ben niet bekend met de nieuwe names voor de iconen in IOS 5 misschien zijn ze in het nederlands of ff googlen naar de andere namen voor mail en muziek
__________________
~ "You have more fun with your pants off!" >>
  #5  
Oud 12-02-12, 17:09
yuuupedwin yuuupedwin is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2012
Berichten: 89
Standaard

ik zou het anders ook niet weten, anders gewoon op google searche naar dat thema + ios 5 compatible en kijk ook even wat de naam van de plaatjes in de bundle is (als je wilt), misschien is deze verkeerd
  #6  
Oud 12-02-12, 23:46
SG3i SG3i is offline
• iOS 6.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 309
Standaard

Omdat in iOS 5 het geen iPod meer is maar Muziek zal je dit icoontje zelf moeten wijzigen.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 4 of 5? en wat andere vraagjes... Amdixer Koopinformatie Nederland 9 18-04-11 19:22
Jailbreak en unlock, even wat vraagjes! ChielvanIeperen Jailbreak 5 08-08-10 16:15
Cydia verwijderd,wat nu? NeFReT Jailbreak apps en thema's 11 09-05-10 13:27
bel status en wat andere vraagjes van een beginner tomtom12 iPhone algemeen 2 07-03-10 22:32
nieuw met de iphone! heb wat vraagjes! Gonster Archief 2 28-01-09 12:46

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:17.