iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak apps en thema's (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/)
-   -   Winterboard Bundles nieuwe mail "lees" aanpassen. (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/112001-winterboard-bundles-nieuwe-mail-lees-aanpassen.html)

milcoi 10-02-12 15:09

springboard.strings nieuwe e-mail "lees"
 
hoe verwijder ik via een winterboard optie het woord "lees" als er nieuwe e-mail binnenkomen?

iphone 4
IOS 5

SG3i 11-02-12 00:00

Ik snap je vraag voor geen meter, misschien eerst even wat duidelijker toelichten, misschien dat ik je dan kan helpen.

Datamonster 11-02-12 00:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door milcoi (Bericht 770167)
hoe verwijder ik via een winterboard optie het woord "lees" als er nieuwe e-mail binnenkomen?

iphone 4
IOS 5

Gewoon uitvinken in winterboard en respringen en package verwijderen en dan moet hij weg zijn:d

milcoi 12-02-12 14:07

Via welke optie uitvinken dan? Is er een strings file die aangepast kan worden? Slide to unlock, knop en achtergrond verberbergen kan makkelijk. Probleem is bij nieuwe Emails dan komt er "lees" te staan.

milcoi 13-02-12 13:55

Winterboard Bundles nieuwe mail "lees" aanpassen.
 
locatie waar je "lees" kan aanpassen die in je lockscreen getoond wordt bij het binnenkomen van nieuwe mail.

/System/Library/BulletinBoardPlugins/MailDataProvider.bundle

Hoe krijg ik deze in een theme? ergens bij bundles maar hoe?

milcoi 14-02-12 10:41

iemand een idee?

wat ik al geprobeerd heb:

in mijn theme naar Bundles, daar een nieuwe dir. aangemaakt com.apple.MailDataProvider.
Daarin een dir. Dutch.lproj en voor de zekerheid nl.lproj
in de 2 dir's de stringfile gekopieerd "MailBulletin.strings"
en daar de key opgenomen:

<key>SLIDE_TO_READ</key>
<string> </string>

Helaas werkt dit niet. Wel als ik het in de originele file aanpas.
/System/Library/BulletinBoardPlugins/MailDataProvider.bundle

Bordyl 14-02-12 19:13

MyStrings in Cydia al geprobeerd?

milcoi 14-02-12 19:27

Die heeft niet de mogelijkheid om "lees" aan te passen.

FuzzyMike 14-02-12 23:58

Hey Milcoi!
Ik denk dat ik je probleem begrijp, probeer het volgende;
Wijzig de strings in de mailbulletin bestand uit deze map;
System/Library/BulletinBoardPlugins/MailDataProvider.bundle/Dutch.lproj/MailBulletin.strings. Kopieer dit gewijzigde bestand naar *JouwThema*.theme/Bundles/com.apple.mobilemail/Dutch.lproj/MailBulletin.strings. Activeer dit in winterboard en hopelijk doet hij het!
Weet het niet zeker hoor.

milcoi 15-02-12 13:19

helaas:

System/Library/BulletinBoardPlugins/MailDataProvider.bundle/Dutch.lproj/MailBulletin.strings. Kopieer dit gewijzigde bestand naar *JouwThema*.theme/Bundles/com.apple.mobilemail/Dutch.lproj/MailBulletin.strings.

waarom com.apple.MobileMail en niet com.apple.MailDataProvider ??

Ik heb het geprobeerd echter geen succes.

FuzzyMike 15-02-12 15:59

Hey!
Helaas is het niet gelukt, probeer dan eens die com.apple.maildataprovider als map in je thema. Hopelijk lukt dit!

WDS001 15-02-12 16:02

//Discussies samengevoegd.

milcoi 15-02-12 20:37

Als ik het in bundles zet werkt het niet. Moet toch te doen zijn lijkt me, via Google word ik ook niet wijzer.

milcoi 19-02-12 20:00

Niemand gelukt?


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:23.