//

AssistantConnect / 4s

AssistantConnect / 4s discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een probleem..... VolG deze filmpje: AssistantConnect + AssistantConnect4S - Siri on Older Devices EASILY. - YouTube Legt uit hoe je siri van iPhone ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak apps en thema's
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 18-02-12, 19:15
scoop1's schermafbeelding
scoop1 scoop1 is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Rotterdam
Berichten: 991
Exclamation AssistantConnect / 4s

Ik heb een probleem.....

VolG deze filmpje:
AssistantConnect + AssistantConnect4S - Siri on Older Devices EASILY. - YouTube

Legt uit hoe je siri van iPhone 4s kan overzetten naar iPhone 4.

Ik heb het al 6x gedaan met 3 verschillende iPhones 4s naar iPhone 4. Allen Succes....

Spire Gedownload en geinstalleerd, siri aangezet, assconnect gedownload en geinstalleerd... De mail gestuurd en dan op iPhone 4 de files geopend met assconnect... Alles goed!!!

Maar nu probeer ik het voor mij iPhone, maar het mislukt steeds!!
Als ik bovengenoemde stappen volg, dan toch doet Siri het niet...

Enige verschil tussen mijn iphone en 1e 6iphones is dat ik Spire eerder heb gebruikt via een proxyserver van een guy uit het net. By de overige 6iphones is Spire voor het eerst gedownload....

Ik heb onder instellingen van spire alles verwijderd van proxy...
3x uninstalled. Reboot. Opnieuw geinstalleerd. Alles....
Blijf the melding krijgen dat ik op dit moment siri niet kan gebruiken. Probeer andere keer.... Deze zelfde melding kreeg ik ook toen ik proxy ging gebruiken van iemand uit het net....

Maaar het is namelijk zo, me iphone herinnerd die download uit cydia... AlS voorbeeld, ik had een proxyserver toegevoegd in spire... Spire heb ik helemaal verwijderd had via cydia reboot. En als k na paar dagen weer spire install van cydia, dan heeft hij die proxy nog onthouden....
Ik heb wel nu de proxyregels verwijderd.. Maar dit is niet voldoende denk ik...

Om de hele geheugen van mijn iphone te refreshen is een Herstel beste optie, maaar is er geen app of manier zodat ik, download van spire, uit de geheugen van me iphone kan verwijderen....
Dat als ik hem nu hrdownload, dat het gwn als voor het eerst is?
__________________
iPhone 5s 64GB Gold 8.3 / Apple TV 3 8GB Black 7.2 no JB / Apple Watch Sport 38mm Silver
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 20-02-12, 08:57
yuuupedwin yuuupedwin is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2012
Berichten: 89
Standaard

Probeer eens com.apple.assistent.plist te verwijderen rn ook com.apple.assistent.support.plist Doe hiervoor eerst siri uit ga dan naar var/mobile/libary/preferencs en verwijder die twee plists hiermee reset je siri, daarna reboote en dan siri weer aan, moet lukke. Het enoge probleem dat ik van die tweak vind is dat het elke dag opnieuw moet
  #3  
Oud 20-02-12, 12:07
scoop1's schermafbeelding
scoop1 scoop1 is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Rotterdam
Berichten: 991
Standaard

Meen je dat nou?!?! Dat heeft Redmondpie en deze filmpje niet uitgelegd of vermeld dat je dagelijks de files moet verwijderen....

Maar ik heb spire nu verwijderd helemaal. Wat is handig. Opnieuw installeren en dan deze 2 files verwijderen of eerst deze files verwijderen en dan opnieuw imstalleren?!?!
  #4  
Oud 21-02-12, 18:40
yuuupedwin yuuupedwin is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2012
Berichten: 89
Standaard

je reset alleen siri ermee oftewel old connnectio zijn geen traces van te vinden dan gok ik
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:57.