iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak apps en thema's (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/)
-   -   Fring verkrijgbaar op iPhone (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/11276-fring-verkrijgbaar-op-iphone.html)

Stiruam 16-04-08 19:04

Voor de 300 minuten: VoipCheap - FREE CALLS to regular phones over the internet!
aanmelden en sip server toevoegen :D werkt als een trein

Greetz, Stiruam

Lorsk8 16-04-08 19:32

Ik kan geen account aanmaken :S Hij blijft hangen bij registering...

yonuz68 16-04-08 19:57

Het werkt perfect buiten dat ik mijn adressenlijst niet kan laden. Hoe moet dat?

jamboman 16-04-08 20:30

Mij zien ze ook niet online. Je kunt me wel bellen, ondanks je niet ziet dat ik online ben. Bovendien na een tijdje (10 min.) reageert fring helemaal niet meer als je op de iphone wilt inbellu. Buggie?

Wel cool dat je voor zowel skype als cheapvoip aangemeld kan zijn. Als je dan een "gewoon" telefoonnummer wilt draaien, kan je kiezen tussen skype out of sip :cool:

yonuz68 17-04-08 13:03

gegroet iedereen,

Ik heb juist fring geinstalleerd op mijn iphone.
Is er een mogelijkheid om je telefoonboek te gebruiken van de i phone??
momenteel moet ik alle nummers 1 voor 1 intikken?
mvg

yo

bramtheone 17-04-08 13:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door yonuz68 (Bericht 99916)
gegroet iedereen,

Ik heb juist fring geinstalleerd op mijn iphone.
Is er een mogelijkheid om je telefoonboek te gebruiken van de i phone??
momenteel moet ik alle nummers 1 voor 1 intikken?
mvg

yo

Ja idd, er zitten nog genoeg bugs in waaraan gewerkt moet worden! Maar dit is wel een geniaal programmatje als het allemaal goed gaat werken:)

herbie65 17-04-08 19:27

hoeft niet alleen voipcheap, maar kan ook voipbuster, justvoip, voipdiscount, etc.
Als je een beetje geld op je account zet, kun je naar veel landen gratis bellen , en andere landen de goedkoopste tarieven, even uitzoeken welke het goedkoopste is naar het land waar je veel naar toe belt.....
p.s kan je ook gebruiken met je gewone huistelefoon, mits je een router hebt waar je voipsettings in kunt stellen (FritzBox etc)

nighttrain 18-04-08 07:22

Geinstalleerd, accountje aangemaakt, settings ingevuld. Klaar.
Werkt bij mij prima voor zowel justvoip als skype. Idd zou een koppeling naar Contacten een uitkomst zijn. Het duurd alleen wel lang voordat hij de buddylijst van Skype geladen heeft.

elflogo 18-04-08 09:48

Sinds ik Fring erop heb staan loopt de baterij binnen een dag leeg .... kan het zijn dat Fring op de achtergrond blijft draaien ?

gr,
Elflogo

Cancunlover 18-04-08 09:57

Dat klopt. Je moet effectief op Exit drukken als je Fring wilt afsluiten...

marcoryn 18-04-08 10:48

Sinds ik Fring heb geinstalleerd heb ik een vaag probleem. Heb de iphone al ruim een halfjaar, maar nog geen last van gehad, tot nu. Als ik Fring open heb staan en ik ontvang sms is mijn hele sms inbox leeg. Hij lijkt alles te deleten. Ik hou zelfs wel het icoontje dat ik een nieuwe ongelezen sms heb, maar als ik naar de inbox ga is deze leeg. Dus moet snel sms lezen zodra deze binnenkomt.

Als ik Fring afsluit en ik krijg sms dan zet hij in mn inbox deze regel er gewoon wel bij. Dus alleen bij het openstaan delete het programma soms (ook weer niet altijd?!?!) mijn sms inbox.

Ook voipbuster toevoegen als sip lukt niet.

Draai 1.1.2. BTL 4.6

elflogo 18-04-08 11:49

Bij mij hetzelfde. Mijn sms inbox is geheel leeg gemaakt door Fring .....
Beetje onhandig ...

gr,
Elflogo

ringojim 18-04-08 13:28

werkt prima met mijn 1.13

marcoryn 18-04-08 15:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ringojim (Bericht 100430)
werkt prima met mijn 1.13

Ook als je Fring de hele dag op de achtergrond laat draaien en je wat smsjes krijgt?

Def9 21-04-08 09:59

ik heb het er weer afgehaald, wacht nog even op een update.
het is ook niet voor niets nog een pre-release op het moment.

vind het vooral irritant als het lijkt dat het goed werkt maar niemand ontvangt je berichten, dan is het lang wachten op antwoord :p

topscoder 23-04-08 18:29

Er zijn veel meer iPhone gebruikers met dit probleem. De bug (fout) is inmiddels in het forum van Fring gerapporteerd.

Zie: fring Forums - Questions, Answer, Comments and News

(tot dusver heb ik zelf ook nog geen oplossing gevonden)


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:00.