//

Smileys/Emoticons

Smileys/Emoticons discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste, Ik heb al even rond gezocht maar niet mijn ding gevonden. Is er een app op e store of op Cydia die gewoon standaard ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak apps en thema's
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 25-02-12, 23:29
ItsAdot's schermafbeelding
ItsAdot ItsAdot is offline
• iOS 6.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: België
Berichten: 72
Standaard Smileys/Emoticons

Beste,

Ik heb al even rond gezocht maar niet mijn ding gevonden. Is er een app op e store of op Cydia die gewoon standaard smileys kan weergeven? Dus gewoon als je : en p typt dat je krijgt. En dat de andere persoon die ook te zien krijgt.

Dus niet de ingebouwde emoji's van apple zelf want dan krijgt de ontvanger een code te zien.

Thanks!
__________________
Pom Pom Pom
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Emoticons app dat smileys in ontvangen bericht weergeeft? Dbrown iPhone Apps 1 14-01-12 21:22
België: gebruik van smileys bij Mobile Vikings onmogelijk??? minosvdb Overige providers België 1 03-10-10 18:42
Smileys Remco. iPhone algemeen 3 15-09-10 22:27
smileys in sms eriek Archief 1 13-02-09 15:49

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:03.