cydia apps komen niet meer voor bij menu instellingen discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) ik krijg geen toegang op de cydia apps bij menu instellingen, heb al het mogelijke gedaan, mobilesubstrate en cydia staat nu bij developper. activator, lockinfo ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
cydia apps komen niet meer voor bij menu instellingen
ik krijg geen toegang op de cydia apps bij menu instellingen, heb al het mogelijke gedaan, mobilesubstrate en cydia staat nu bij developper.
activator, lockinfo sbsettings zijn wel geinstalleerd kan ze terugvinden, maar aanpassen bij menu instellingen is niet mogelijk omdat ik de cydia apps niet kan terugvinden... kan iemand mij aub helpen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Over welke tweaks gaat het?
|
|
|||
|
|||
Beste Hanske gaat om sbsettings activator en lockinfo
Nu werkt mijn cydia ook niet meer na opnieuw installeren van mobilesubstrate Heb jij een idee misschien? Alvast bedankt vvor je tijd |
|
|||
|
|||
Toen ik voor het eerst een JB had, stond geen een tweak in instellingen ik zocht het op en vond een werkende oplossing:
Ga naar instellingen > Algemeen > Stel opnieuw in Klik dan op wis instelllingen (alleen je isntellingen!!!!) Je Wi-Fi passwords worden ook gereset btw. Daarna moet het werken. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Eigen nummer kan niet meer worden ingevoerd bij instellingen. | Guusjuh | Overige providers Nederland | 9 | 24-05-12 20:44 |
Pushberichten komen niet door bij apps | Mycoz | iPhone Apps | 0 | 26-11-11 14:42 |
sliders bij instellingen werken niet meer | Bert van de Wiel | iPad algemeen | 0 | 23-11-10 19:14 |
Cydia apps worden niet getoond bij instellingen | Gerdje | Jailbreak apps en thema's | 5 | 18-10-10 12:27 |
itunes logo +stekkertje eronder = kan niet in menu komen | Andrea | Archief | 5 | 27-04-08 21:24 |
|
|