iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak apps en thema's (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/)
-   -   iGotYa verstuurd geen mail of SMS (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/113186-igotya-verstuurd-geen-mail-sms.html)

slinky89 01-03-12 00:07

iGotYa verstuurd geen mail of SMS
 
Hallo allemaal,

Sinds enige tijd gebruik ik iGotYa op me iPhone. Deze app maakt zodra iemand je iPhone probeert te unlocken met een foutieve pincode een foto van die persoon, slaat de locatie op en kan dat door mailen naar een door jou ingesteld email adres.

Dit heeft bij mij tijden lang probleemloos gewerkt tot het plots niet meer werkte. Ik heb tot op heden niet kunnen achterhalen wat de oorzaak hier van is geweest.

Uiteraard ben ik eerst dingen gaan proberen als toestel rebooten, toen dit niet werkte heb ik de app verwijderd en weer opnieuw geïnstalleerd. Dit zonder resultaat en wat me ook gelijk op viel is dat alle instellingen bewaard waren. Na vele probeersels, en iPhone restoren met reservekopie bleef ik er op uit komen dat me instellingen er nog in stonden en de app nog steeds niet werkte.

Zojuist heb ik me iPhone weer hersteld via iTunes en dit maal geen reserve kopie terug gezet. Ik heb meteen iGotYa geïnstalleerd zonder ook maar 1 andere app te installeren. Ik zag dat de instellingen inderdaad weer default waren en vol goede moet heb ik hem ingesteld. Jullie raden het al, het werkt nog steeds niet.

Wat me op valt is dat overige functies wel werken. Functies als "Prevent from power off" en "Show a message". Ook heb ik het idee dat het maken van de foto ook nog gebeurd omdat me iPhone eventjes licht blijft hangen als ik direct na het foutief invoeren van me pincode wel de goede in wil typen. Dit doet hij niet als ik de foto functie heb uitgeschakeld.

Het probleem zit hem dus echt in het versturen van de mail of de SMS (werkt beide niet). Ik heb ook al meerdere email adressen geprobeerd dus het word ook niet door een spam filter of i.d. tegen gehouden.

Ik ben werkelijk ten einde raad en ik hoop dat jullie me kunnen helpen. Ik vind het namelijk wel een hele waardevolle app! (Als het werkt)

Gr. Raoul

p.s. Ik heb even om me heen gevraagd naar andere mensen die deze app gebruiken en bij hen werkt het nog wel. Dit zijn wel iPhone 4 toestellen, maar dat lijkt me niet het probleem aangezien het wel goed heeft gewerkt. Het falen van een server bij iGotYa lijkt me hier door ook uitgesloten.

slinky89 05-03-12 11:30

Niemand een idee?? :(

Zijn er toevallig andere mensen met een iPhone 4s op iOS 5.0.1 die iGotYa gebruiken? Ben benieuwd of die geen problemen hebben.

mykey73 03-08-12 13:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door slinky89 (Bericht 776330)
Niemand een idee?? :(

Zijn er toevallig andere mensen met een iPhone 4s op iOS 5.0.1 die iGotYa gebruiken? Ben benieuwd of die geen problemen hebben.

ik heb het zelfde probleem en nu crasht ie

topware 14-09-12 10:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door mykey73 (Bericht 811909)
ik heb het zelfde probleem en nu crasht ie


Had hier het zelfde probleem als jou.

Nu heb ik icaughtU er op gezet en die werkt tot nu toe wel.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:57.