//

Iphone 'refreshing sources' gaat niet meer weg.. Kan niks!!!

Iphone 'refreshing sources' gaat niet meer weg.. Kan niks!!! discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Gister de update van installer gedownload. Downloaden ging prima, daarna volgen nog een paar van die balkjes (registering packages ofzo), en als laatste moet het ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak apps en thema's
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 20-10-07, 20:10
PManden PManden is offline
• iOS
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 11
Standaard Iphone 'refreshing sources' gaat niet meer weg.. Kan niks!!!

Gister de update van installer gedownload. Downloaden ging prima, daarna volgen nog een paar van die balkjes (registering packages ofzo), en als laatste moet het balkje gevuld worden om de sources te refreshen. Daar is ie nu nog steeds mee bezig, maar dat kan niet de bedoeling zijn. Iphone is dus vastgelopen, maar kan nu echt niets meer. Uitzetten gaat niet, want dan moet je sliden om het apparaat uit te zetten. Aangezien de 'refreshing sources' helemaal voorop het scherm staat, en al het andere daarbij op de achtergrond - en dus niet bruikbaar is - kan ik hem ook niet uitzetten. Zelfs telefoontjes opnemen gaat nu niet! Heeft iemand een idee wat ik nu kan doen? Wellicht een manier om de iphone uit te schakelen zonder dat het touchscreen daarbij gerbuikt met worden..? Of via Itunes 'herstellen'; gaat ie dan niet terug naar de iphone voordat deze gehackt was??? Ik heb de nieuwe software, handmatig gehackt. En mn batterij is vol , dus even leeg laten lopen zie ik ook niet echt zitten; duurt dagen..

Hoor het graag!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 20-10-07, 21:15
Wi-Fi Wi-Fi is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 187
Standaard

Power en home button vast blijven houden tot de iphone weer opstart met apple logo.
  #3  
Oud 20-10-07, 21:17
Dien's schermafbeelding
Dien Dien is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 610
Standaard

Gewoon je aan/uit knop rechtsboven en de home-knop in het midden tegelijk indrukken en na 10 seconden de aan/uit knop rechtsboven loslaten maar de home-knop ingedrukt houden en dan start hij vanzelf weer op.
  #4  
Oud 21-10-07, 08:03
Wi-Fi Wi-Fi is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 187
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dien Bekijk bericht
Gewoon je aan/uit knop rechtsboven en de home-knop in het midden tegelijk indrukken en na 10 seconden de aan/uit knop rechtsboven loslaten maar de home-knop ingedrukt houden en dan start hij vanzelf weer op.
Dan komt je iphone naar mijn beleving in herstel modus, dat wil hij niet.
Of zit ik er nu naast, dan heb ik ook weer wat geleerd!

Laatst gewijzigd door Wi-Fi; 21-10-07 om 08:06.
  #5  
Oud 21-10-07, 11:08
PManden PManden is offline
• iOS
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 11
Standaard

Top, het is gelukt!! Had dat trucje van de home en power-knop tegelijk inhouden als wel gezien, maar telkens moest ik dan alsnog 'sliden' om hem uit te zetten. Wist niet dat als je ze dan gewoon vasthield, dat het dan ook zonder touchscreen lukte.. Superbedankt allemaal, you made my day!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Zodra je over je i-abonnement gaat, niet meer kan bellen/sms-en SHaDoW90 Odido (T-Mobile) 6 28-09-10 16:05
Doet niks meer en gaat niet uit ac.88 iPhone algemeen 9 06-05-09 18:55
Windows: Kan niet meer herstellen, en niks meer doen. Onbekende bout (9) Guest-20201028093429 iTunes 3 21-08-08 22:19
Installer.app 'Refreshing sources...' langzaam via Wi-Fi? LJJ Wi-Fi 43 26-05-08 20:50
Installer.app loopt vast bij refreshing sources Kersentaart Jailbreak apps en thema's 4 27-04-08 18:07

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:03.