iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak apps en thema's (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/)
-   -   doc (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/11497-doc.html)

Jens 18-04-08 21:05

doc
 
Ik ben op zoek naar een app waarmee je .doc bestanden kan lezen.

kheb ook nog een twee vraagjes, daarjuist als ik met de installer wat aan het installeren was kreeg ik een melding van geheugen bijna vol (300MB). Hoe komt dit?
En als ik met WinSCP in mijn iPhone wil geraken krijg ik de foutmelding: ' Error listing directory '/var/root' '

Bedankt.

pclahsen 18-04-08 22:07

vraag 1. zijn er verschillende van, ik gebruik het niet maar stond laatst als nieuwe app in de installer, helaas naam vergeten. Vanuit je mail applicatie kun je trouwens in een mail gewoon op een doc klikken en lezen, je iPhone heeft een ingebouwde reader:D
vraag 2. Installeer de BossTool. Die 300 MB is gereserveerd voor apps, en deze tool verschuift apps naar de ruimte waar de rest op staat.
vraag 3. geen idee.:confused:

ButcherJF 18-04-08 22:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door pclahsen (Bericht 100662)
vraag 1. zijn er verschillende van, ik gebruik het niet maar stond laatst als nieuwe app in de installer, helaas naam vergeten. Vanuit je mail applicatie kun je trouwens in een mail gewoon op een doc klikken en lezen, je iPhone heeft een ingebouwde reader:D
vraag 2. Installeer de BossTool. Die 300 MB is gereserveerd voor apps, en deze tool verschuift apps naar de ruimte waar de rest op staat.
vraag 3. geen idee.:confused:

BossTool is inderdaad de aangewezen app, maar wees er voorzichtig mee. Verplaats eerst de fonts eens, evt. de ringtones, dan heb je vaak al een dikke 100 MB vrij. Die apps zou ik eerst mooi laten staan.

Jens 19-04-08 11:39

Ik zit nu met een ander probleem.
Nu wil ik Pysl installeren , maar ik krijg telkens de error: 'Main script execution failed!'
Ook als ik BossPrefs wil uninstallen krijg ik dezelfde error.


Btw, Dat met die BossTool is gelukt en ik heb nu 93MB vrij.

ControlSje 19-04-08 13:25

Mischien helpt het als je de lease vernieuwd. En natuurlijk niet vergeten om de queue van de installer daarna te legen. De lease vernieuwen doe in bij je Wi-Fi connectie bij de instellingen|Wi-Fi en dan je netwerk selecteren.

msunique 19-04-08 14:35

genoeg topics hierover...
maar iig, het beste, vind ik, is dat je het gewoon na jezelf mailt
als je het 1x opent, slaat hij het meteen op voor offline gebruik:)

Jens 19-04-08 15:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ControlSje (Bericht 100907)
Mischien helpt het als je de lease vernieuwd. En natuurlijk niet vergeten om de queue van de installer daarna te legen. De lease vernieuwen doe in bij je Wi-Fi connectie bij de instellingen|Wi-Fi en dan je netwerk selecteren.

dat lukt niet. Ik wil het uninstalle, maar pysl staat niet in die lijst.

ControlSje 19-04-08 15:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jens (Bericht 100957)
dat lukt niet. Ik wil het uninstalle, maar pysl staat niet in die lijst.

En je hebt de queue van de installer ook leeg gemaakt?

Jens 19-04-08 21:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ControlSje (Bericht 100967)
En je hebt de queue van de installer ook leeg gemaakt?

hoe doe je dit juist? bij sommige app's komt dit te staan en bij andere niet.. :confused:

ControlSje 19-04-08 22:04

Als er iets in de queue staat krijg je de optie de queue te legen op het moment dat je een applicatie probeert te installeren. Als er niets in de queue staat krijg je de optie niet.

Jens 19-04-08 22:36

Dan is hij dus leeg :)

ControlSje 19-04-08 23:10

Kun je niets installeren of heb je de problemen alleen bij een aantal applicaties. Soms kan het zijn dat een source even niet zo goed werkt en niet binnen de gestelde tijd reageert.
Wat ook kan helpen is de sources een extra keer te refreshen.

wouter3 28-04-08 20:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door pclahsen (Bericht 100662)
vraag 1. zijn er verschillende van, ik gebruik het niet maar stond laatst als nieuwe app in de installer, helaas naam vergeten. Vanuit je mail applicatie kun je trouwens in een mail gewoon op een doc klikken en lezen, je iPhone heeft een ingebouwde reader:D
vraag 2. Installeer de BossTool. Die 300 MB is gereserveerd voor apps, en deze tool verschuift apps naar de ruimte waar de rest op staat.
vraag 3. geen idee.:confused:

Zowel .doc of .xls files zijn bij mij niet te openen in de mail applicatie. Ik krijg het bericht: Dit document kan niet worden weergegeven. Ik heb gewoon een offline applicatie nodig waarmee ik doc of xls bestanden die als attachment worden meegestuurd kan lezen.

Enig idee hoe die applicatie heette?

Roy1980 02-05-08 15:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door wouter3 (Bericht 105364)
Zowel .doc of .xls files zijn bij mij niet te openen in de mail applicatie. Ik krijg het bericht: Dit document kan niet worden weergegeven. Ik heb gewoon een offline applicatie nodig waarmee ik doc of xls bestanden die als attachment worden meegestuurd kan lezen.

Enig idee hoe die applicatie heette?


Dat zou ik ook HEEL graag willen weten!

rocksnor 03-05-08 15:06

Ik kan wel .doc bestanden lezen in Mail maar dan loopt Mail altijd vast en moet ik de iPhone resetten.

Lampy 07-11-08 21:06

Ja, ik zou dat ook willen weten...
Ik krijg geregeld mail met att. erbij of het nou een pdf is of doc. ik wil het graag kunnen lezen vanaf mijn iphone.

gr Lampy


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:50.