origineel lockscreen discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) ik wil graag weten hoe je de originele/of gewoon geen wallpaper weer terug krijgt, want ik heb bij photo s een afbeelding als wallpaper gewijzigd ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
origineel lockscreen
ik wil graag weten hoe je de originele/of gewoon geen wallpaper weer terug krijgt, want ik heb bij photo s een afbeelding als wallpaper gewijzigd maar krijg het niet meer weg. kan um wel wijzigen naar een andere maar niet wissen, en nou als ik bij customize 2.0 een thema instaleer dan zie ik de lockscreen thema niet(alleen mijn eigen foto).. iemand een idee
ik heb ook geen backup gemaakt van origineel thema voor dat ik het gewijzigd had, misch dat t daar aan ligt. help please thanx alvast PEEZ
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
heb je dit probleem nog kunnen oplossen?
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone 3GS (origineel) IOS4 terug naar 3.13 origineel? | MCNO | iPhone algemeen | 0 | 20-07-10 15:46 |
Origineel Springboard | Mrmike | Jailbreak apps en thema's | 4 | 11-02-09 18:51 |
iPhone: Origineel herstellen | seagull | Jailbreak | 8 | 31-12-08 12:17 |
Origineel! | Bomans | Archief | 3 | 22-02-08 02:38 |
|
|