//

icefilms voor iphone

icefilms voor iphone discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik was zeer benieuwd of er eigenlijk ook zoiets als Icefilms bestaat voor de Iphone4.. Ik heb namelijk een hdmi av adapter zodat, ik mijn ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak apps en thema's
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 15-04-12, 13:58
denniss90 denniss90 is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 4
Standaard icefilms voor iphone

Ik was zeer benieuwd of er eigenlijk ook zoiets als Icefilms bestaat voor de Iphone4..

Ik heb namelijk een hdmi av adapter zodat, ik mijn iphone beeld op mijn tv kan krijgen. Mijn bedoeling is dan om films te kijken van mijn Iphone4 naar de Tv.

Ik gebruik zelf trouwens hiervoor display out..als er een beter alternatief is hoor ik dit ook graag!

Alvast bedankt allemaal
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 17-04-12, 22:29
SG3i SG3i is offline
• iOS 6.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 309
Standaard

TVout? ik weet niet precies wat je bedoelt maar denk dat dit is wat je zoekt.
  #3  
Oud 18-04-12, 00:20
RWK's schermafbeelding
RWK RWK is offline
• iOS 1.0.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: root
Berichten: 1.322
Standaard

Zelfde procedure volgen als op de aTV.
__________________
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Icefilms - Verzameltopic voor problemen baardagamenl Apple TV - 2e generatie en 3e generatie 413 20-11-12 00:27
Uitstekende vervanger voor Icefilms misa Apple TV - 2e generatie en 3e generatie 231 08-05-12 13:04
Layout Icefilms Peanutone Apple TV - 2e generatie en 3e generatie 6 06-03-12 20:41
Alternatief voor Icefilms Lucien1966 Apple TV - 2e generatie en 3e generatie 7 20-01-12 23:57
ondertiteling icefilms mikeh Apple TV - 2e generatie en 3e generatie 6 09-01-12 19:36

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:48.