//

De bovenste balk van mijn iphone is verdwenen

De bovenste balk van mijn iphone is verdwenen discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb dreamboard geinstalleerd en daarin een alternatief homescreen geinstalleerd, toen ik deze wilde terugzetten naar default is plots de bovenste balk verdwenen (die ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak apps en thema's
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 21-04-12, 09:59
Eric Logtenberg Eric Logtenberg is offline
• iOS 5.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 6
Standaard De bovenste balk van mijn iphone is verdwenen

Hallo,

Ik heb dreamboard geinstalleerd en daarin een alternatief homescreen geinstalleerd, toen ik deze wilde terugzetten naar default is plots de bovenste balk verdwenen (die met de provider en batterij), ik kan het met geen mogelijkheid terugkrijgen.
Ik heb een backup teruggezet maar ook dit helpt niet.
is er iemand die mij hiermee kan helpen?
Thanx

Eric
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 24-04-12, 17:02
gokhan75 gokhan75 is offline
• iOS 4.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Apr 2012
Berichten: 3
Standaard

ik heb een IPHONE 4S en ditzelfde heb ik nu ook. hoe hebben jullie dit weer teruggekregen. heb al geprobeerd om dreamboard te verwijderen maar krijg het balkje niet terug
  #3  
Oud 25-04-12, 20:55
ibartS's schermafbeelding
ibartS ibartS is offline
• iOS 6.0
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2010
Berichten: 50
Standaard

Toen je het dreamboard thema verwijderde in cydia stond het thema al wel uit ?
Probeer anders dreamboard te installeren ander thema aanzetten en dan ff reboot en daarna alles weer terug naar normaal en alle packages in cydia verwijderen en dan weer een reboot..
  #4  
Oud 25-04-12, 21:54
gokhan75 gokhan75 is offline
• iOS 4.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Apr 2012
Berichten: 3
Standaard

Heb het geprobeerd maar geen verschil! Weet je nog iets anders om dit probleem te verhelpen? Het probleem van mij is wel op een iphone 4s
  #5  
Oud 25-04-12, 23:46
KvdS's schermafbeelding
KvdS KvdS is offline
• iOS 10.3.2
• 10.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 1.332
Standaard

Heb je toevallig het 'Zoomen' aan staan?
Instellingen - Algemeen - Toegankelijkheid - Zoomen

Zo ja, zet die eens uit en kijk wat er gebeurt.
  #6  
Oud 25-04-12, 23:52
gokhan75 gokhan75 is offline
• iOS 4.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Apr 2012
Berichten: 3
Standaard

Nee heb et net ff nagekeken maar zoomen stond uit. Dit is gebeurd nadat ik dreamboard heb geinstalleerd. Heb toen een thema bekeken, maar vond dit niks. Nadat ik em terug had gezet op de default was de balk boven weg in me startscherm en als ik gewoon in et menu zit. Als ik een app open staat ie er weer. Dus snap er helemaal niets meer van.

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 25 april 2012 om 23:10 ----------

Na lang zoeken heb ik in cydia gevonden een pakket dat no status heet. Deze word er volgens mij automatisch opgezet wanneer je dreambord erop zet en bij verwijderen van dreambord gaat ie er niet automatisch vanaf. Dus als je in cydia no status verwijderd is alles weer goed! Bedankt allemaal.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
bovenste balk verdwijnt na indrukken knop voorop iphone bresbres iPhone algemeen 1 28-01-10 19:55
Bovenste balk verwijderen UITableview ulquiorra Ontwikkelen voor iOS 1 17-07-09 17:47
De bovenste balk met icoontjes veranderen bijv... vy_k Jailbreak apps en thema's 8 17-04-09 17:54
Datum naast tijd mogelijk in bovenste balk? fillem Archief 1 31-08-08 20:07
je mail en sms berichten in bovenste balk.... rikkie123 iPhone algemeen 18 02-01-08 15:18

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:05.