iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak apps en thema's (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/)
-   -   Kan gesprek niet altijd opnemen? (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/117585-gesprek-niet-altijd-opnemen.html)

nijsmaarten 07-05-12 20:07

Kan gesprek niet altijd opnemen?
 
Hallo,


Ik heb sinds de vorige update het probleem dat ik een binnenkomend gesprek niet altijd kan beantwoorden. Als de slider verschijnt kan ik steeds opnemen. Maar als ik de 2 knoppen te zien krijg (links rood voor te weigeren, rechts groen voor op te nemen) loopt het vaak mis. Hoe vaak ik dan ook op de groene knop druk, de telefoon blijft afgaan en het gesprek wordt niet opgenomen.

Nog iemand met het probleem?

Oja, het gaat om een gejbte 5.0.1

Grtz

Guest-20180925190238 07-05-12 20:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door nijsmaarten (Bericht 792723)

Oja, het gaat om een gejbte 5.0.1

Dan ga je eerst zelf eens moeten kijken wat je allemaal aan Cydia tweaks en apps geïnstalleerd hebt. En dan vooral naar tweaks/apps die een invloed kunnen hebben op de phone.app

nijsmaarten 07-05-12 20:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door timosha (Bericht 792726)
Dan ga je eerst zelf eens moeten kijken wat je allemaal aan Cydia tweaks en apps geïnstalleerd hebt. En dan vooral naar tweaks/apps die een invloed kunnen hebben op de phone.app

Zou het dat kunnen zijn denk je? 2 progs die het systeem 'storen' zeg maar?

Guest-20180925190238 07-05-12 20:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door nijsmaarten (Bericht 792727)
Zou het dat kunnen zijn denk je? 2 progs die het systeem 'storen' zeg maar?

Ik weet niet wat jij allemaal geïnstalleerd hebt. Als je echter een jailbreak gebruikt en er is iets dat niet werkt zoals het moet werken moet je daar eerst naar kijken.

InsideBoxer 29-05-12 16:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door nijsmaarten (Bericht 792727)
Zou het dat kunnen zijn denk je? 2 progs die het systeem 'storen' zeg maar?

Zeker weten. Bij mij waren dat Winterboard en Springtomize 2. Daardoor werkte auto rotate niet goed en kreeg ik af en toe precies een lichtfliets op m'n scherm. Heb dit toch 4 dagen getest. Zonder Winterboard nu heb ik geen problemen meer.

hanske636 27-06-12 21:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door nijsmaarten (Bericht 792723)
Hallo,


Ik heb sinds de vorige update het probleem dat ik een binnenkomend gesprek niet altijd kan beantwoorden. Als de slider verschijnt kan ik steeds opnemen. Maar als ik de 2 knoppen te zien krijg (links rood voor te weigeren, rechts groen voor op te nemen) loopt het vaak mis. Hoe vaak ik dan ook op de groene knop druk, de telefoon blijft afgaan en het gesprek wordt niet opgenomen.

Nog iemand met het probleem?

Oja, het gaat om een gejbte 5.0.1

Grtz

Ik heb dat verschijnsel ook.
Heb je al een oorzaak/oplossing gevonden?

pdavie2311 28-06-12 21:31

Ik ook!! Heb cydialer gedownload, wellicht ligt het daaraan? Of aan mijn typophone lockscreen? Die heb ik ook namelijk...

Edit..bij mij lag het aan tone fx..deze verwijderd en kan weer gewoon opnemen..dan maar geen leuk sms geluidje..whatsapp geluidje deed het toch al niet met tone fx, dus mis het ook niet zo...


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:12.