iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak apps en thema's (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/)
-   -   Tweak voor profielen? (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/117844-tweak-voor-profielen.html)

BRoumen 11-05-12 17:54

Tweak voor profielen?
 
Hallo,

Ik ben op zoek naar een tweak waarmee je profielen op je iphone kunt instellen, of een andere manier waarmee je met een simpele handeling je notificaties in kan stellen. Ik wil namelijk 's nachts wel telefonisch bereikbaar zijn voor noodgevallen, maar niet van elk whatsapp bericht/smsje/facebook notificatie etc. een melding horen. Elke avond Wi-Fi, 3G en cellular data uitzetten lijkt me nogal omslachtig, dat moet toch makkelijker kunnen.
Ik heb tot nu toe nog niet echt iets in Cydia kunnen vinden, iemand een idee..?

Alvast bedankt!

hanske636 11-05-12 20:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door BRoumen (Bericht 793730)
Elke avond Wi-Fi, 3G en cellular data uitzetten lijkt me nogal omslachtig, dat moet toch makkelijker kunnen.

-activator: data, Wi-Fi, 3G uitschakelen met een zelf te kiezen handeling...
-SBSettings: data, Wi-Fi,3G....in/uitschakelen met één tap op een icon
-Usefulicons: data, Wi-Fi,3G....icons rechtsreeks op je sb
-aTimeTool: data,Wi-Fi, 3G....in/uitschakelen op bepaalde tijdstippen
-SBProfiles zal dat ook wel kunnen denk ik. (heb geen ervaring met deze tweak)
-DePersistWi-Fi: schakelt Wi-Fi/push notificaties uit als je je device in slaapstand zet.

Er zullen er mogelijk nog wel zijn...:d

ruffian 25-05-12 21:42

Een flinke tijd terug had ik MyProfiles gekocht in de Cydia store, dit was echt het programma wat jij zocht. Helaas werkt die niet meer op iOS5. Baal daar zelf ook behoorlijk van.

Bubbly 26-05-12 03:06

Neem aan dat je al gezocht hebt naar "profile"? Zo nee ff doen in Cydia.
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door hanske636 (Bericht 793770)
-activator: data, Wi-Fi, 3G uitschakelen met een zelf te kiezen handeling...

Kom nou :P
Citaat:

-SBSettings: data, Wi-Fi,3G....in/uitschakelen met één tap op een icon
Liever NCSettings, hartstikke nette widget in je Berichtencentrum.
Citaat:

-DePersistWi-Fi: schakelt Wi-Fi/push notificaties uit als je je device in slaapstand zet.
Wat is hier precies het nut van? Wi-fi wordt altijd uitgeschakeld in slaapstand, tenzij de iPhone aan de oplader zit.

hanske636 26-05-12 09:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bubbly (Bericht 796832)
Kom nou :P

Wat kom nou? Het kan toch.

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bubbly (Bericht 796832)
Liever NCSettings, hartstikke nette widget in je Berichtencentrum.

Ieder zijn eigen voorkeur. :d

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bubbly (Bericht 796832)
Wat is hier precies het nut van? Wi-fi wordt altijd uitgeschakeld in slaapstand, tenzij de iPhone aan de oplader zit.

Zelfs als je Wi-Fi uitgeschakeld is kan je nog push notificaties/mail...e.d. binnenkrijgen via edge. En dat kost data/geld. En dat wil TS niet.

Het is niet aan mij om te oordelen of een tweak al dan niet nuttig is.
Ik zocht een oplossing voor TS zijn/haar probleem.:p

Bubbly 26-05-12 09:11

Was geen kritiek/vraag op/over jou, maar op/over specifieke tweaks :D

BRoumen 28-05-12 18:39

Ik heb nu Activator zo ingesteld dat als de iphone aan de lader gaat, alle data wordt uitgeschakeld. Wanneer de lader er weer af gaat, schakelt ie dat weer in. Alleen de Wi-Fi doe ik dan nog handmatig via SBSettings. Echt ideaal is anders, maar bij gebrek aan beter wel prima zo ;-)

Bubbly 29-05-12 01:58

Heb je dat gedaan d.m.v. de SBSettings schakelaar?


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:13.